Τετάρτη 17 Αυγούστου 2022
Connect with us

Συνεργασίες

Προστιθέμενη αξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από τη συνεργασία INTERAMERICAN και «The Tipping Point» 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

  • «Θέλω να ζω ασφαλέστερα και καλύτερα»: 21 συνεδρίες με 10 μέντορες για οδική ασφάλεια, υγεία και βιώσιμο περιβάλλον κατά το σχολικό έτος 2020-2021

 

Για τρίτη σχολική χρονιά, η INTERAMERICAN συνεργάστηκε με την «The Tipping Point» (ΤΤΡ) συμμετέχοντας με μέντορες σε συνεδρίες που οργανώθηκαν για μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με θέματα που αφορούν στην καλύτερη ποιότητα ζωής. Στο πλαίσιο της δράσης «Θέλω να ζω ασφαλέστερα και καλύτερα», κατά τη σχολική περίοδο που ολοκληρώθηκε (2020-2021) τα δύο συνεργαζόμενα μέρη ανέπτυξαν συνολικά 21 ομαδικές συνεδρίες εξ αποστάσεως σε τρία εκπαιδευτικά ιδρύματα -δύο λύκεια και ένα εργαστηριακό κέντρο- με την εθελοντική συμμετοχή δέκα εξειδικευμένων μεντόρων. Αναπτύχθηκαν θέματα σε τρεις άξονες: της ασφαλούς μετακίνησης, της ζωής στις πόλεις και της υγείας. 

 

Οι μέντορες χαρακτήρισαν το πρόγραμμα ως μια ευρηματική ιδέα για την κάλυψη του κενού που υπάρχει μεταξύ των μαθητών και των εφαρμοσμένων πρακτικών σε κρίσιμα ζητήματα της καθημερινότητας, υπογραμμίζοντας την ανατροφοδότηση που αποκόμισαν. Από την πλευρά των μαθητών, η εμπειρία χαρακτηρίστηκε ως εξαιρετική και δόθηκαν 169 top rated αξιολογήσεις των συνεδριών, ενώ και οι υπεύθυνοι για τη συμμετοχή των μαθητών εκπαιδευτικοί τόνισαν πως οι συνεδρίες ήταν ιδιαίτερα επίκαιρες, με θέματα που ανταποκρίνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα και τις ανάγκες ενημέρωσης των μαθητών.  

 

Συγκεκριμένα, στη θεματική «Καλύτερη οδική ασφάλεια και καλύτερη ασφάλιση» μοιράστηκαν τις γνώσεις τους με τους μαθητές οι Π. Παπαντωνίου, πολιτικός μηχανικός  – πρόεδρος του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων Ελλάδος και Γ. Γιαννής, συγκοινωνιολόγος – καθηγητής ΕΜΠ και πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας ΕΜΠ. Από την INTERAMERICAN συμμετείχαν στο mentoring οι Π. Κούβαλης, Mobility & Convenience leader και Σ. Οικονόμου, Business Development & Ecosystems chapter leader. Η εν λόγω θεματική αναδείχθηκε ως η πιο ενδιαφέρουσα μεταξύ των μαθητών και απασχόλησε τις 9 συνεδρίες, με συζήτηση για πιο ασφαλείς και «έξυπνες» μετακινήσεις, τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για την οδική ασφάλεια, την οδική συμπεριφορά και την υπεύθυνη οδήγηση.

 

Η θεματική «Βιώσιμες πόλεις και καθαρό περιβάλλον» αναπτύχθηκε σε 5 συνεδρίες από τον Γ. Κωνσταντινόπουλο, δικηγόρο εξειδικευμένο σε θέματα περιβαλλοντικού δικαίου και από τον Ν. Αγγελόπουλο, CSR specialist του τομέα Εταιρικών Υποθέσεων και Υπευθυνότητας της INTERAMERICAN. Συζητήθηκαν με τους μαθητές οι σοβαρές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, οι περιβαλλοντικές συνθήκες ζωής μέσα στις πόλεις και οι βασικές προτεραιότητες για τη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος και τον δραστικό περιορισμό της ρύπανσης στην ατμόσφαιρα και τους δημόσιους χώρους.

 

Για την «Υγεία και τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας» μίλησαν με τους μαθητές σε 7 συνεδρίες, εκ μέρους της INTERAMERICAN οι Μ. Μπελεχρή, ιατρός παθολόγος και Θ. Χαντζής, Health & Financial Future Product & Business Development chapter leader. Αναφέρθηκαν σε ζητήματα προληπτικής ιατρικής και στον δυναμικό ρόλο των ψηφιακών εφαρμογών και της τεχνητής νοημοσύνης για τη φροντίδα της υγείας. Επίσης, συμμετείχαν ως μέντορες στο πρόγραμμα και οι Χριστίνα-Μαρία Καστορίνη, διαιτολόγος-διατροφολόγος και Αναστασία Πανταζοπούλου-Φωτεινέα, ιατρός δημοσίου συστήματος υγείας.

 

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και μέσω ομαδικών συνεδριών σε πραγματικό χρόνο, το πρόγραμμα της Tipping Point απευθύνεται σε μαθητές σε όλη την επικράτεια, αξιοποιώντας την εθελοντική συμμετοχή στο mentoring ανθρώπων που λειτουργούν ως πρότυπα στον επαγγελματικό και επιστημονικό χώρο τους. Η ΤΤΡ προετοιμάζει τεχνικά τόσο τους μέντορες όσο και τους εκπαιδευτικούς των συνεργαζομένων σχολείων, ώστε να έχουν οι συνεδρίες ενδιαφέρον για τους μαθητές, με το βέλτιστο αποτέλεσμα. «Σκοπός του εν λόγω προγράμματος, που έχει την έγκριση του υπουργείου Παιδείας, είναι η συμβολή στην καλλιέργεια και ενημέρωση των μαθητών, η υποστήριξη των ακαδημαϊκών επιλογών και του επαγγελματικού προσανατολισμού τους, αλλά και η ωρίμανση και εξέλιξή τους σε υπεύθυνους πολίτες» αναφέρει σχετικά η Αμαλία Κωνσταντακοπούλου, co-founder & director της TTP. 

 

Η συνεργασία μεταξύ INTERAMERICAN και «The Tipping Point» στο πρόγραμμα κατά τις δύο προηγούμενες σχολικές χρονιές, αφορούσε στον «Χρηματοοικονομικό Αλφαβητισμό» (2018-2019) και στον «Αλφαβητισμό για την Υγεία» (2019-2020), με εξίσου θετικά αποτελέσματα και πλήθος συνεδριών. «Για τον οργανισμό μας, η συμμετοχή στην πρωτοβουλία επιβεβαιώνει στην πράξη το εταιρικό ενδιαφέρον για την εκπαίδευση των νέων ανθρώπων στη διαχείριση των σημαντικών ζητημάτων για την ποιότητα ζωής, για την ανάπτυξη του εθελοντισμού στην εταιρική κοινωνία και για την αξιοποίηση των συνεργειών με απόδοση αξίας στη νέα γενιά» επισημαίνει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας της INTERAMERICAN.

Συνεργασίες

Το νέο OLYMPIA ODOS app που πρέπει να κατεβάσουμε όλοι στο κινητό μας

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Τα τελευταία χρόνια ολο και περισσότεροι  επισκέπτες ανακαλύπτουν τις ομορφιές της Πελοποννήσου! Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι και το εμφανώς αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο και τώρα πλέον το OLYMPIA  ODOS APP, ένας  πολύ χρήσιμος συνοδηγός στα  ταξίδια μας για να  εξερευνίσουμε ολη την  Βόρεια  Πελοπόννησο.

Η καινοτόμα εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού είναι ήδη διαθέσιμη δωρεάν για όλους   για λειτουργικά συστήματα iOS και Android και προσφέρει υπηρεσίες που αναβαθμίζουν σημαντικά την άνεση και την ασφάλεια κάθε ταξιδιώτη στον αυτοκινητόδρομο.

Μία εφαρμογή η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να προγραμματίζουν με μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια το ταξίδι τους, ενώ φροντίζουν να εμπλουτίζουν τη διαδρομή τους με ακόμα περισσότερες απολαυστικές εμπειρίες. Η εφαρμογή παρέχει νέες δυνατότητες στους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου, ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής σε μία ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών που κάνουν κάθε διαδρομή πιο ευχάριστη και πιο ασφαλή.

Όλοι οι ταξιδιώτες, ανεξαρτήτως συνδρομής στον πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, θα λατρέψουν αυτό το νέο app, αφού μέσω αυτού έχουν πρόσβαση σε μια γκάμα από «έξυπνες» υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να υπολογίζουν το κόστος των διοδίων, να επιλέγουν τη βέλτιστη διαδρομή και να ενημερώνονται σχετικά με την πρόγνωση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο. Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους χρήστες, μέσω του διαδραστικού χάρτη της εφαρμογής,  να εντοπίζουν  εγκαίρως σημεία ενδιαφέροντος όπως Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, Χώρους Στάθμευσης και Υγιεινής, εξόδους από τον αυτοκινητόδρομο κ.α. καθώς και να συνδέονται τηλεφωνικά με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη.

Με στόχο να αναδείξει τα ωραιότερα σημεία πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, η εφαρμογή αποτελεί ταυτόχρονα και έναν -νέας γενιάς- ταξιδιωτικό οδηγό της Βόρειας Πελοποννήσου με δεκάδες επιλεγμένα αξιοθέατα, στα οποία όλοι οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν εικονικά.

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, η Ολυμπία Οδός, από την έναρξη της κατασκευής του αυτοκινητόδρομού της, παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, έχοντας επιτύχει τη μείωση κατά 93% των τροχαίων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα. Επιπλέον, βάζοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των διαδικασιών της, η εταιρεία ήταν η πρώτη που εφάρμοσε το Hybrid, ένα σύστημα που επιτρέπει τη χιλιομετρική χρέωση διοδίων με αποτέλεσμα τη μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, αλλά και τη δικαιότερη χρέωση των ταξιδιωτών.

Για τους συνδρομητές του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS τα οφέλη είναι ακόμα περισσότερα, καθώς τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν μέσω αυτής όλες τις ενέργειες που αφορούν το λογαριασμό τους, όπως να τον φορτίσουν ηλεκτρονικά, να παρακολουθούν 24/7 το λογαριασμό τους, να επεξεργάζονται τα στοιχεία του προφίλ τους και να δηλώνουν την απώλεια ή κλοπή του.

Μέσα από κάθε της βήμα, η Ολυμπία Οδός παραμένει πιστή στις δεσμεύσεις της απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον δημιουργώντας έργο προστιθέμενης αξίας για όλους μας. Και τώρα, η εταιρεία μάς καλεί στη νέα, ψηφιακή εποχή μέσα από το Olympia Odos App!

Περισσότερα

Συνεργασίες

Η FRONERI προχωρά σε μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Η FRONERI βάζει για ακόμα μία φορά τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της και προχωράει στην μείωση του πλαστικού που περιλαμβάνεται στις συσκευασίες της.  

Ειδικότερα, καταργεί 5.000.000 πλαστικά κουταλάκια από τα κυπελάκια παγωτού και τα αντικαθιστά με ξύλινα. Επιπλέον, αντικαθιστά 3.500.000 πλαστικές τάπες πυραύλων και 3.700.000 πλαστικά καπάκια και μεμβράνες με αντίστοιχα χάρτινα υλικά. 

Επιπροσθέτως, η FRONERI επεκτείνει πλέον τις δράσεις της για τη μείωση του πλαστικού και στα σημεία πώλησης των προϊόντων της, διαθέτοντας πράσινους κάδους απορριμμάτων αποκλειστικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει στην ελληνική αγορά μεγάλα brands όπως το Nuii, NIRVANA, MAGNUM, LACTA και OREO – στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια για ένα κόσμο με λιγότερα πλαστικά και αποδεικνύει έμπρακτα, σε καθημερινή βάση, πως η απόλαυση μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Νέο κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας στην Πάτρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Παρουσία στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, με νέο κατάστημα στην Πάτρα αποκτά η Παγκρήτια Τράπεζα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού της σχεδίου, το οποίο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη των εργασιών της στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. 

 

Από τις 18 Ιουλίου, το νέο κατάστημα λειτουργεί σε αναμορφωμένο κτίριο στην οδό Αγίου Ανδρέου 28 & Λ.  Όθωνος – Αμαλίας 37 με πρόσοψη σε δύο κεντρικές αρτηρίες της πόλης των Πατρών με έντονη εμπορική δραστηριότητα.

 

Το κατάστημα υποστηρίζει 7μελής ομάδα έμπειρων τραπεζικών στελεχών με επικεφαλής την κ. Θεοδώρα Καρανδρίκα. 

 

Η νέα μονάδα λειτουργεί με βάση το αναβαθμισμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που εφαρμόζει η Τράπεζα στο δίκτυό της που στοχεύει στην αποτελεσματική κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των πελατών της και στην παροχή της καλύτερης δυνατής τραπεζικής εμπειρίας, τόσο για απλές όσο και για σύνθετες και εξειδικευμένες ανάγκες.

 

Για το σκοπό αυτό έχουν διαμορφωθεί διακριτοί χώροι μέσα στο κατάστημα που υποστηρίζουν από τη μία τις παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες και από την άλλη τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη με ψηφιακά μέσα, ενώ εξειδικευμένο προσωπικό  παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες  ακόμη και απομακρυσμένα μέσω video conference.

 

Σε δήλωσή του στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας του νέου καταστήματος, ο CEO της Τράπεζας κ. Αντώνης Βαρθολομαίος ανέφερε:

 

«Φιλοδοξούμε να χτίσουμε μια νέα τράπεζα. Μια τράπεζα εύρωστη, σύγχρονη, λειτουργική και έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών.  Μια τράπεζα ΑΝΑΦΟΡΑΣ για τον μέσο Έλληνα, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιώτη. Στρατηγικό στόχο μας, αποτελεί η ενίσχυση του αποτυπώματός μας στην υπόλοιπη χώρα πέρα από τα όρια της Κρήτης μέσα από την αναδιάρθρωση του δικτύου των καταστημάτων μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινούμε τη λειτουργία του νέου καταστήματός μας προκειμένου να εξυπηρετήσουμε μια εξαιρετική από πλευράς δυναμικής αγορά, όπως αυτή της Πάτρας». 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα