Κυριακή 26 Μαρτίου 2023
Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Ενημέρωση εκ των υστέρων!

Αγανακτισμένοι οι επιβάτες του Προαστιακού από τις συνεχείς καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων

Δημοσιεύθηκε

στις

Καθημερινό φαινόμενο έχουν γίνει οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις δρομολογίων του Προαστιακού της Πάτρας, κυρίως στον νότιο τομέα, με την ενημέρωση του επιβατικού κοινού να γίνεται πολλές φορές εκ των υστέρων. Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί είναι πως χθες το πρωί οι επιβάτες ενημερώθηκαν  για την κατάργηση του δρομολογίου Καμίνια- Άγιος Ανδρέας των 8.04’ στις 8 το πρωί, δηλαδή, μόλις τέσσερα λεπτά νωρίτερα!

Και αυτό δεν συμβαίνει για πρώτη φορά, ενώ όπως καταγγέλλουν επιβάτες, υπάρχουν και δρομολόγια τα οποία καταργούνται ή ακυρώνονται χωρίς να έχει προηγηθεί καν ενημέρωση.

Τον τελευταίο καιρό η εταιρεία παρουσιάζει πρωτοφανή αφερεγγυότητα, όσον αφορά στην τήρηση των προγραμματισμένων δρομολογίων, αρκετά από τα οποία μάλιστα, αντικαθίστανται με λεωφορείο. Μία τακτική που ξεκίνησε τον Ιούλιο αρχικά στα δρομολόγια της νότιας γραμμής κι αργότερα επεκτάθηκε και σε αυτά του βόρειου τομέα, όπως σημειώνονταν καθημερινά αρκετές ακυρώσεις.

ΣΤΑΘΕΡΑ ΥΨΗΛΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ Β. ΤΟΜΕΑ

Όλα αυτά τη στιγμή που η επιβατική κίνηση στην γραμμή του βόρειου τομέα (από Ρίο προς Άγιο Ανδρέα) είναι σταθερά υψηλή, ενώ υπήρξε και μία σημαντική αύξηση των εισιτηρίων στην νότια γραμμή (από Άγιο Ανδρέα – Καμίνια) κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όσο τα πράγματα είχαν μία ομαλότητα.

ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Σύμφωνα με τα μέλη της ομάδας «Φίλοι Προαστιακού Σιδηρόδρομου Πάτρας» τα προβλήματα που έχουν προκύψει οφείλονται κατά κύριο λόγο στην έλλειψη έμψυχου δυναμικού, κυρίως σε μηχανοδηγούς.

Η ομάδα εδώ και καιρό είχε προβλέψει  και επισημάνει τα προβλήματα του Προαστιακού, μεταξύ των οποίων είναι:

  1. Οι βλάβες στους συρμούς αυξάνονται το καλοκαίρι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Οι συντηρήσεις και μικροεπισκευές γίνονται, ωστόσο τα τραίνα σε λιγότερο από 1,5 χρόνο κλίνουν μια 20ετία και κάποια στιγμή θα πρέπει να περάσουν Γενική Επισκευή ή και Ανακατασκευή γιατί το προσδόκιμο όριο ζωής θα λήξει αν δεν έχει ήδη γίνει. Αυτά δεν μπορούν να γίνουν στο Μηχανοστάσιο της Πάτρας αλλά στο ΚΕΠ (Κεντρικό Εργοστάσιο Πειραιά).
  2. Υπήρχε πρόθεση από τη ΓΑΙΑΟΣΕ να προχωρήσει σε ανάταξη συρμών μεταξύ αυτών και 2 μετρικών αλλά ποτέ δεν έλαβε χώρα η προκήρυξη αυτή.
  3. Η γραμμή σ’ όλο το δίκτυο χρήζει ΑΜΕΣΑ επισκευής και βαριά συντήρηση ιδιαίτερα στο Βόρειο Κλάδο. Αν δεν προχωρήσει άμεσα η εργολαβία η οποία έχει ανακοινωθεί πιθανόν να έχουμε ακόμα και διακοπή δρομολογίων. Ο Νότιος κλάδος χρήζει και αυτός ανάταξη διότι η περίφημη εργολαβία που έγινε τα προηγούμενα χρόνια (ΠΔΕ & ΟΣΕ) ήταν ελλιπέστατη και δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα δηλαδή ωριαία δρομολόγια προς Κ. Αχαΐα. Η συμβιβαστική λύση που δόθηκε με κάθε δίωρο δρομολόγια προς Κ. Αχαΐα ήταν για να μην επιστραφούν χρήματα στην ΕΕ.
  4. Η μονή γραμμή έως Κ. Αχαΐα δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στη διαχείριση σε περίπτωση βλάβης του συρμού αφού δεν υπάρχουν σημεία διασταυρώσεων ενώ η έλλειψη προσωπικού από τον ΟΣΕ οξύνει τα προβλήματα. Το μοναδικό σημείο που μπορούν να συναντηθούν τα τραίνα είναι ο σταθμός των Βραχνεΐκων ο οποίος βγήκε εκτός από την εργολαβία της ΠΔΕ-ΟΣΕ και η υποδομή έχει γίνει δρόμος.
  5. Η πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ γνώριζε εδώ και 6 χρόνια ότι θα δοθεί προς χρήση ο Νότιος κλάδος δε φρόντισε να έχει το απαραίτητο προσωπικό ώστε να καλύψει τα δρομολόγια έως το βράδυ με αποτέλεσμα να αποθαρρύνει το επιβατικό κοινό για χρήση του μέσου. Επίσης δείχνει μία αδιαφορία ακόμα και για μικροπράγματα, όπως η μη ενεργοποίηση των συστημάτων PIS (Οπτική και ηχητική αναγγελία των στάσεων) εντός συρμών και η αντικατάσταση των παλιών σχεδιαγραμμάτων με τα νέα όπου φαίνονται οι στάσεις του Νοτίου Κλάδου. Η δημιουργία του καναλιού για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού μέσω της εφαρμογής telegram ήταν μία καλή κίνηση ωστόσο δεν είναι σε πραγματικό χρόνο και πολλές φορές έρχεται καθυστερημένα που είναι πλέον αργά. Επίσης έγινε μία αξιόλογη προσπάθεια για τον καθαρισμό των συρμών εξωτερικά από τα graffiti τα οποία έχουν περιοριστεί από τους επίδοξους “καλλιτέχνες” ωστόσο εσωτερικά χρήζουν παρεμβάσεις όπως αντικατάσταση καθισμάτων.

 

ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ Σ. ΟΡΦΑΝΟΥ

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Δουσδαμπάνης-Λουκοπούλου: Η έγνοια τους ο ασθενής

Δημοσιεύθηκε

στις

Υπηρετούν σε διαφορετικούς κλάδους αλλά τους ενώνει το ενδιαφέρον και η αγάπη τους για τον ασθενή, στον οποίο προσφέρουν τις γνώσεις τους με αφοσίωση και ανιδιοτέλεια.

Ο λόγος για τον πρόεδρο της Ιατρικής Εταιρείας Δυτικής Ελλάδας, επιμελητής της Νεφρολογικής Κλινικής του ΓΝΠ «Ο Άγιος Ανδρέας» Περικλή Δουσδαμπάνη και την γιατρός – επιμελήτρια της Παθολογικής Κλινικής στο ΓΝΠ “Αγ. Ανδρέας” Βιβή Λουκοπούλου (η οποία παράλληλα έχει στρατευθεί στην μάχη των εθνικών εκλογών ως υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Αχαΐας) συναντιούνται καθημερινά στο νοσοκομείο και αγωνίζονται ο καθένας από την πλευρά του για ένα καλύτερο δημόσιο σύστημα υγείας.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

«Ένοχη σιωπή για τον Έσπερο»-Μαίνονται οι αντιδράσεις για την πώληση του «Έσπερου» και την αδιαφορία της δημοτικής Αρχής

Δημοσιεύθηκε

στις

«Ένοχη» χαρακτηρίζει τη σιωπή Πελετίδη για το θέμα της πώλησης του «Έσπερου» η «Ώρα Πατρών», επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως «ο Έσπερος, προέκταση της Πλατείας Δημοκρατίας (Πρώην Β. Γεωργίου), ανοιχτός χώρος που παλιά χτυπούσε η καρδιά του εμπορίου και χώρος διασκέδασης των Πατρινών τα καλοκαίρια είχε περιέλθει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Ο χώρος είχε αναπλαστεί στο πλαίσιο των έργων της «Πάτρα Πολιτιστική Πρωτεύουσα» και παραχωρήθηκε στον Δήμο Πατρέων για πολιτιστικές εκδηλώσεις από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο επί δημοτικής αρχής του κ. Φούρα. Μάλιστα, επειδή τότε φάνηκε να υπαναχωρεί το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στην παραχώρηση του ακινήτου, ο κ. Φούρας είχε προχωρήσει σε αποξήλωση κατασκευής και οδηγήθηκε για αυτό στο αστυνομικό τμήμα. Δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις και ο χώρος έκτοτε διαχειριζόταν από τον Δήμο Πατρέων.
Κατά το παρελθόν υπήρχαν επανειλημμένως προτάσεις-προτροπές από φορείς της πόλης, το ακίνητο να ανταλλαχθεί με άλλο περιουσιακό στοιχείο του Δήμου ώστε να περιέλθει η ιδιοκτησία του στην πόλη για πολιτιστικές δράσεις και εκδηλώσεις. Υπάρχει δε και ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον Έσπερο ότι το ακίνητο πρέπει να περιέλθει στην ιδιοκτησία του Δήμου Πατρέων.
Κατά τη διάρκεια του προχθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος παραδέχτηκε ότι γνώριζε ήδη από το 2021 ότι ο Έσπερος πωλείται.

Προφασίστηκε μάλιστα ότι ο Δήμος Πατρέων δεν είχε χρήματα να τον αγοράσει, περίπου εννιακόσιες χιλιάδες ευρώ. Πέραν της ψευδούς πρόφασης που επικαλέστηκε, δεν απάντησε στο ερώτημα γιατί το θέμα δε συζητήθηκε εξ΄ αρχής στο Δημοτικό Συμβούλιο ενώ ήταν σε γνώση του, ότι τον Έσπερο διαπραγματευόταν ιδιώτης και ότι μάλιστα είχε έρθει και σε επαφή μαζί του; Ο Έσπερος μπορούσε να σωθεί, αν προχωρούσε έγκαιρα σε ανταλλαγή με άλλο περιουσιακό στοιχείο του Δήμου ή κατάλληλο προγραμματισμό σε σχέση με αγοραπωλησίες που έκανε ήδη ο Δήμος. Υπάρχει βέβαια και άλλο ένα εύλογο ερώτημα: πώς είναι δυνατόν προ διμήνου αλλά και προχθές, να εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο να αποζημιωθεί ακίνητο με επικείμενα κτίρια στο Ζαβλάνι (τουβλοποιία Νιάρου) έναντι σχεδόν ενός εκατομμυρίου ευρώ; Εκείνα τα χρήματα περισσεύουν; Ποιους άραγε ήθελε να εξυπηρετήσει ο κ. Πελετίδης;
Ο πολιτισμός και η Ιστορία της πόλης δεν έχει τιμή κ. Πελετίδη διαφορετικά απαντήστε, πόσο πάει, το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, τα Σιντριβάνια και όλη Πλατεία Δημοκρατίας (Πρώην Β. Γεωργίου);
Η στάση σας και η σιωπή σας είναι ενοχή…και το κυριότερο οι πράξεις σας και οι παραλείψεις σας (ηθελημένες ή μη) ζημιώνουν την πόλη!».

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Τραγωδία στην ασφαλτο-Έχασε τη ζωή του πατέρας τεσσάρων παιδιών

Δημοσιεύθηκε

στις

Ενας 63χρονος άνδρας, πατέρας τεσσάρων παιδιών, έχασε σήμερα τη ζωή του σε τροχαίο, όταν το δίκυκλο που οδηγούσε ξέφυγε από την πορεία του και προσέκρουσε σε σταθερό σημείο.

Το δυστύχημα σημειώθηκε σε παράδρομο της Ολυμπίας Οδού, στο ύψος του Αιγίου, με τον άνδρα να μεταφέρεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο όπου λίγη ώρα αργότερα εξέπνευσε.

Ο οδηγός φορούσε κράνος αλλά αυτό διαλύθηκε από τη σφοδρότητα με την οποία προσέκρουσε στο τοιχίο.

Τα αίτια του δυστυχήματος διερευνά η Τροχαία Αιγίου.

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα