Το νέο αυτό χαρακτηριστικό του TikTok πραγματοποιεί μια αλλαγή στις σελίδες για τις ευρύτερες εμπορικές δυνατότητες του, που θυμίζουν τα κινεζικά social media όπως αυτά του Weibo αλλά φυσικά και το δικό μας, Facebook. Πλέον οι χρήστες θα συναντούν τα λεγόμενα «shoppable videos» και τα «shoppable livestreams» στα For You feeds τους, μέσα από τα οποία θα μπορούν να αγοράσουν απευθείας τα προϊόντα που ο δημιουργός περιεχομένου θέλει να διαφημίσει.

Τι δυνατότητες δίνει στους 150 εκατ. Αμερικανούς χρήστες το online marketplace της πλατφόρμας.

Με κάθε επισημότητα το TikTok ανακοίνωσε το άνοιγμα του δικού του «Marketplace» εντός της εφαρμογής του.

Το hashtag του TikTok Shop και το Affiliate πρόγραμμα

Αυτό ανοίγει τον δρόμο όχι μόνο για τους εκάστοτε creators αλλά και για εμπόρους και για μεγάλα brands να πουλάνε κατευθείαν τα προϊόντα τους μέσα από το TikTok. Μάλιστα, η ByteDance ενθαρρύνει τη χρήση του ενός hashtag για όσους προτιμήσουν το TikTok Shop, κάνοντας αναρτήσεις με το #TikTokMadeMeBuyIt.

Φυσικά θα υπάρχει και ένα ξεχωριστό κατάστημα για τους χρήστες που θέλουν να πουλήσουν τη δική τους πραμάτεια. Θα δίνει επίσης τη δυνατότητα ενός Affiliate προγράμματος, ασφαλούς checkout για τις συναλλαγές αλλά και μια λύση για το logistics όπου το TikTok θα αναλαμβάνει να πακετάρει και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη. Πρακτικά θα είναι ένα νέο είδος βίντεο διαφημίσεων μαζί με αυτά που ήδη εμφανίζονται στο For You.