Connect with us

Οικονομία

«Μόνιμη Μείωση Τιμής»: Ποια νέα προϊόντα προστέθηκαν, πόσο μειώνονται οι τιμές

Published

on

Νέες κατηγορίες τροφίμων, μεταξύ των οποίων, αναψυκτικά, καφές, ζυμαρικά, ψωμί, βούτυρο, αλλά και βρεφικές τροφές όπως επίσης και προϊόντα για κατοικίδια συμμετέχουν πλέον στην πρωτοβουλία της «Μόνιμης Μείωσης Τιμής».

Παράλληλα, αυξάνονται οι κωδικοί στις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες αλλά και εκτός των τροφίμων, στα προϊόντα καθαρισμού και οικιακής φροντίδας όπως και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής.

Ο συνολικός αριθμός των κωδικών φτάνει πλέον τους 598, οι εταιρείες επώνυμων προϊόντων που συμμετέχουν ανέρχονται σε 45 ενώ συμμετέχουν και 3 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία των προϊόντων καθαριότητας.

Οι κατηγορίες των τροφίμων συνεχίζουν να «πρωταγωνιστούν» στη λίστα καθώς στην αρχική (της 25ης Οκτωβρίου), έχουν προστεθεί και επιπλέον από εκείνες που αρχικά συμμετείχαν, καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος προϊόντων που μπαίνουν στο καθημερινό τραπέζι των καταναλωτών. Ενδεικτικά, το ταμπελάκι της «μόνιμη μείωσης τιμής» κατά τουλάχιστον 5% για περίοδο κατ΄ ελάχιστον 6 μηνών έχουν λάβει επιπλέον, 38 κωδικοί στα ζυμαρικά, 34 κωδικοί στα αναψυκτικά, 16 σε σάλτσες και ζωμούς, 16 κωδικοί ψωμιού και 16 στον καφέ.

Στην κατηγορία των ελαίων, υπάρχει στη λίστα ένας κωδικός ηλιελαίου, ενώ προστέθηκαν και 7 κωδικοί στο βούτυρο και 3 στις μαργαρίνες. Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν επίσης 6 κωδικοί βρεφικών τροφών και 14 προϊόντα για διατροφή και τη φροντίδα κατοικίδιων ζώων.

Πέραν των τροφίμων αυξήθηκαν επίσης τα προϊόντα καθαριότητας (68 κωδικοί) καθώς και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (66 κωδικοί).

Οι μειώσεις τιμών ανά κατηγορία

Οι μειώσεις στις οποίες προχωρούν οι εταιρείες ξεκινούν από το 5% που είναι το ελάχιστο όριο για τη συμμετοχή στην πρωτοβουλία και φτάνουν έως και το 31%, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία και συγκεκριμένα σε έναν κωδικό κατεψυγμένου ψαριού.

Συνολικά ανά κατηγορία, οι μεγαλύτερες μειώσεις μεσοσταθμικά καταγράφονται στα κατεψυγμένα τρόφιμα κατά 10% (συνολικά 17 κωδικοί), στο αλεύρι κατά 9% (24 κωδικοί), σε χυμούς και ροφήματα κατά 8% (συνολικά 27 κωδικοί) και σε ζωμούς και σάλτσες επίσης κατά 8% (26 κωδικοί).

Κατά 7% έχουν μειωθεί μεσοσταθμικά οι τιμές στην κατηγορία των προϊόντων καθαριότητας και οικιακής φροντίδας (68 κωδικοί) ενώ κατά 6% στις κατηγορίες: γάλα, γιαούρτι, τυριά, ζυμαρικά, ψωμί, προϊόντα προσωπικής υγιεινής και προϊόντα για διατροφή και τη φροντίδα κατοικίδιων ζώων. Στις υπόλοιπες κατηγορίες οι μέσες μειώσεις είναι της τάξεως του -ελάχιστου- 5%.

Σημειώνεται πως οι εταιρείες που συμμετέχουν έως τώρα στην πρωτοβουλία είναι:

Όλυμπος, Γιώτης, Βιολάντα , Μύλοι Λούλη, ΤΡΙΚΚΗ, Numil Hellas , Παλίρροια-Σουλιώτης, Χαλβατζής Μακεδονική, Καραμολέγκος, MULTI FOAM, EURICOM, MELINDA, ARLA, ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ, FLOS , ΝΙΚΑΣ, Δέλτα, Procter & Gamble, CRETA FARMS, CONVOY-WORLD , Coca-Cola Τρία Έψιλον, FARCOM, ΜΕΓΑ, CAFETEX, ΜΥΛΟΙ ΘΡΑΚΗΣ, Εμποροβιομηχανοτεχνική Εγνατία, ΜΠΙΣΚΟΤΟΠΟΙΙΑ ΔΕΡΜΙΣΗΣ, ΔΩΔΩΝΗ, LACTALIS HELLAS, FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ, Condito, Septona, Elbisco, Private Brands, TANKO pet food, ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ , Nestle, CPW Ελλάς , Μανωλικάκης , ΕΛΑΙΣ – UNILEVER, ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΑ, ΜΙΝΕΡΒΑ, Galaxy, Pescanova Hellas.

Υπενθυμίζεται πως το χρονικό περιθώριο προκειμένου να συμμετάσχουν με έγγραφη δέσμευση στη «Μόνιμη Μείωσης Τιμής» εκπνέει στις 30 Νοεμβρίου.

Ροή ειδήσεων

Advertisement