Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΕΚ.ΠΟΙ.ΖΩ. ΓΙΑ BLACK FRIDAY-Συμμετοχή με προσοχή σε απάτες μέσω του διαδικτύου

Published

on

«Δεδομένου ότι αυτή η προωθητική ενέργεια συνήθως πραγματοποιείται κατά κύριο λόγο από πολυεθνικές, θεωρούμε ότι δεν πρέπει να αφήσουμε αυτό το πεδίο ελεύθερο μόνο για τους μεγάλους» επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών και προτρέπει τα μέλη του να επωφεληθούν από «πραγματικές εκπτώσεις και χαμηλές τιμές στους καταναλωτές».

Ο Σύλλογος εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές, επισημαίνοντας ότι «θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων και προαιρετικά το ποσοστό της μείωσης σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προϊόντα».

Δεν επιτρέπεται η προσφορά πάνω από 50% του συνόλου των κωδικών που διαθέτει το κατάστημα ενώ συνίσταται στους καταναλωτές να αποφύγουν αγορές την Κυριακή 26 Νοέμβρη.

Ανακοίνωση για το «ελληνικό φαινόμενο» της «Black Month» εξέδωσε και η ΕΚΠΟΙΖΩ (Ένωση Καταναλωτών για την Ποιότητα Ζωής), επισημαίνοντας ότι η επιμήκυνση της εκπτωτικής περιόδου έχει ως αποτέλεσμα «τα ποσοστά των εκπτώσεων και των προσφορών να είναι μικρότερα».

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά από τους καταναλωτές να προσέξουν την αρχική τιμή του προϊόντος και όχι το ποσοστό της έκπτωσης. «Οι υπερβολικά ή οι ασυνήθιστα μεγάλες μειώσεις τιμών υποκρύπτουν δόλιες και παραπλανητικές πρακτικές, όπως για παράδειγμα η πώληση απομιμητικών προϊόντων» αναφέρεται επισημαίνοντας ότι «πρακτικές εξαπάτησης των καταναλωτών γίνονται πρωτίστως κατά τις ηλεκτρονικές αγορές».

Ιδιαίτερα για τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρει ότι «σε περίπτωση ελαττωματικού ή διαφορετικού προϊόντος από αυτό που ο καταναλωτής έχει παραγγείλει, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει με δικά του έξοδα ή να επιστρέψει το ποσό». Παράλληλα ζητά από το κοινό, συνδυαστικά,

-να αναζητά αναρτημένα στην ιστοσελίδα του καταστήματος τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησης (έδρα, ταχυδρομική και ηλεκτρονική (email) διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας και αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ,

-να προτιμά τη αντικαταβολή ή προπληρωμένες αποφεύγοντας την τραπεζική κατάθεση, εάν εμφανίζεται ως αποκλειστικός τρόπος πληρωμής και

-να μην αγοράζει ότι παρατηρείται μεγάλος αριθμός ορθογραφικών και γραμματικών/συντακτικών λαθών σε κείμενα της ιστοσελίδας της επιχείρησης «τα οποία είναι ένδειξη προχειρότητας, αλλά και δόλιων προθέσεων».

«Διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος προτού προβείτε σε αγορά ή ρωτήστε για την πολιτική του καταστήματος, όταν αυτό είναι φυσικό κατάστημα, σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος» επισημαίνεται στην ανακοίνωση που ζητά τέλος από τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα αγοράς των τιμών, να επιλέγουν λελογισμένες δαπάνες που να συμβαδίζουν με τον οικογενειακό τους και να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement