Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022
Connect with us

Συνεργασίες

Διάκριση INTERAMERICAN στα SALUS 2020, για τη συνεισφορά στο ΕΣΥ

Δημοσιεύθηκε

στις

Μια ακόμη αναγνώριση των πρωτοβουλιών της για την υποστήριξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας, κατά την κρίσιμη περίοδο της πανδημίας και της αντιμετώπισης της COVID-19, εισέπραξε η INTERAMERICAN. Η εταιρεία βραβεύθηκε στην ετήσια συνάντηση για την Υγεία «SALUS 2020 & THE KIND HEARTS», που οργανώθηκε από τον εκδοτικό οργανισμό «New Times» στις 27 Οκτωβρίου στον Λυκαβηττό, με φυσική παρουσία εκπροσώπων των τιμωμένων επιχειρήσεων και του δημοσίου τομέα Υγείας.

 

Η INTERAMERICAN τιμήθηκε μεταξύ αρκετών επιχειρήσεων που βρέθηκαν στην «πρώτη γραμμή» της ενίσχυσης των υπηρεσιών του ΕΣΥ, σε άμεση συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε σε δωρεές για την κάλυψη αναγκών σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, παρέχοντας σε είδος:

  •        Επτά κλίνες ειδικά για Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, τύπου Hillrom 900 Accela με ζυγό και ειδικό αερόστρωμα, προηγμένης τεχνολογίας, με ενσωματωμένες ψηφιακές δυνατότητες παρακολούθησης δεικτών της κατάστασης και συμπεριφοράς του κλινήρους ασθενούς.
  •        Πέντε συστήματα φορητών υπερηχοτομογράφων Philips Lumifay, με αντίστοιχα tablets -σε συνεργασία με τη Philips Hellas- που αξιοποιούνται για καρδιολογικό και πνευμονολογικό έλεγχο, αλλά και συγκυριακά για την ανάγκη εκτίμησης περιστατικών σχετικά με την εισαγωγή τους σε ΜΕΘ.
  •         Επίσης, συμμετείχε με σημαντική οικονομική συνδρομή σε δωρεά προς το ΕΣΥ, που πραγματοποίησε  ο θεσμικός φορέας του κλάδου – η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

 

Η INTERAMERICAN είπε το δικό της «ευχαριστώ» στο νοσηλευτικό και επιστημονικό προσωπικό που στελεχώνει το σύστημα της χώρας για την αξιέπαινη προσπάθεια και αυταπάρνησή του, ως χορηγός σχετικού εικαστικού μηνύματος-τοιχογραφίας στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας. Εξάλλου, στο ευρύτερο πλαίσιο των κοινωνικών πρωτοβουλιών της κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, η εταιρεία: 

  •        υποστήριξε με υγειονομικό υλικό τις δομές υγείας του Δήμου Αθηναίων και το δημοτικό Κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης,
  •        έχει διαθέσει σε ασφαλισμένους της την πρωτοποριακή στην Ελλάδα εφαρμογή Medi ON για τον εξ αποστάσεως έλεγχο συμπτωμάτων από κινητή συσκευή (τηλέφωνο, τάμπλετ), ενώ μεθοδεύει και την ευρύτερη διάθεση της εφαρμογής, 
  •        προσέφερε μέσω της Anytime στο Υπουργείο Παιδείας 1.500 τάμπλετ για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, 
  •        έχει συνεργαστεί με την ΚΕΔΕ για την παροχή βοήθειας στο σπίτι σε μοναχικά και ηλικιωμένα άτομα, 
  •         έχει κινητοποιήσει τους ανθρώπους της INTERAMERICAN Βοήθειας για διανομή γευμάτων σε άστεγους κατά την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, σε συνεργασία με την κοινωνική οργάνωση «σχεδία», 
  •        με τον ίδιο τρόπο -χρήση οχημάτων Βοήθειας- έχει αναλάβει την περισυλλογή και διανομή μασκών, που κατασκευάζονται από την Κίνηση Εθελοντών «Μοδίστρες Έκτακτης Ανάγκης», σε μονάδες υγείας και κοινωφελείς οργανισμούς (η ενέργεια συνεχίζεται),
  •        υποστήριξε την πανελλήνια καμπάνια της ΠΟΣΕΑ για τις αυξημένες φέτος ανάγκες αιμοδοσίας προσφέροντας, επιπλέον και 14.000 μάσκες για χρήση στους 61 τοπικούς Συλλόγους Εθελοντών Αιμοδοτών που είναι μέλη της Ομοσπονδίας.

 

Κατά την επίδοση της διάκρισης από τον επικεφαλής της «New Times», Σπύρο Κτενά στον Γιάννη Ρούντο, διευθυντή Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, το στέλεχος τόνισε πως η αποστολή της εταιρείας είναι, πρωτίστως, «ζήτημα καρδιάς, που τη φέρνει κοντά στον άνθρωπο, την οικογένεια και την κοινωνία πέρα από την ασφάλιση» και πολύ περισσότερο στις δυσκολίες, όπως τώρα. «Πράττουμε, συνεπώς, το αυτονόητο. Αν πρέπει να κρατήσουμε κάτι ιδιαίτερα θετικό από αυτή τη δοκιμασία, είναι ότι κατά τη συγκυρία αυτή διαπλάθεται και αναδεικνύεται, όχι μόνο από τις εταιρείες  που εκπροσωπούνται στα βραβεία αλλά και από πολύ περισσότερες ακόμη, ένα επιχειρηματικό ήθος βασισμένο στην ανθρωποκεντρικότητα και την αλληλεγγύη» επεσήμανε, υπογραμμίζοντας αυτό το μεγάλο κέρδος για την ενδυνάμωση του δεσμού της επιχειρηματικής κοινότητας με την κοινωνία. Η INTERAMERICAN,  ως μια από τις ηγετικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα που μπορούν να λειτουργήσουν υποδειγματικά για τη Βιωσιμότητα και κατά τη διαχείριση της κρίσης (The Most Sustainable Company), κάνει την ευθύνη έργο στην παρούσα συγκυρία, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής που έχει χαράξει και της πρωτοπορίας που τη χαρακτηρίζει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και στον τομέα της Εταιρικής Ευθύνης.

 

Στη συνάντηση, κατά την οποία τιμήθηκαν η κυρία Αναστασία Κοτανίδου, επικεφαλής της Ελληνικής Εταιρείας Εντατικής Θεραπείας για τον αγώνα που δίνουν ιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό στις ΜΕΘ και ο Γεώργιος Τσόλας, πρόεδρος της ΠΑΣΟΝΟΠ (νοσηλευτές), δόθηκε στη δημοσιότητα και η ετήσια έρευνα της «New Times» για την πορεία όλων των κλάδων επιχειρηματικής δραστηριότητας του τομέα Υγείας (φαρμακοβιομηχανία, φαρμακαποθήκες, καλλυντικά, ιατρικά και επιστημονικά μηχανήματα, νοσοκομεία και ιδιωτικές κλινικές). Η έρευνα αυτή συμπεριλαμβάνεται στον ετήσιο επιχειρηματικό οδηγό «SALUS 2020 & THE KIND HEARTS».

Συνεργασίες

Το νέο OLYMPIA ODOS app που πρέπει να κατεβάσουμε όλοι στο κινητό μας

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Τα τελευταία χρόνια ολο και περισσότεροι  επισκέπτες ανακαλύπτουν τις ομορφιές της Πελοποννήσου! Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι και το εμφανώς αναβαθμισμένο οδικό δίκτυο και τώρα πλέον το OLYMPIA  ODOS APP, ένας  πολύ χρήσιμος συνοδηγός στα  ταξίδια μας για να  εξερευνίσουμε ολη την  Βόρεια  Πελοπόννησο.

Η καινοτόμα εφαρμογή της Ολυμπίας Οδού είναι ήδη διαθέσιμη δωρεάν για όλους   για λειτουργικά συστήματα iOS και Android και προσφέρει υπηρεσίες που αναβαθμίζουν σημαντικά την άνεση και την ασφάλεια κάθε ταξιδιώτη στον αυτοκινητόδρομο.

Μία εφαρμογή η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να προγραμματίζουν με μεγαλύτερη άνεση και ακρίβεια το ταξίδι τους, ενώ φροντίζουν να εμπλουτίζουν τη διαδρομή τους με ακόμα περισσότερες απολαυστικές εμπειρίες. Η εφαρμογή παρέχει νέες δυνατότητες στους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου, ενσωματώνοντας ψηφιακές τεχνολογίες αιχμής σε μία ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών που κάνουν κάθε διαδρομή πιο ευχάριστη και πιο ασφαλή.

Όλοι οι ταξιδιώτες, ανεξαρτήτως συνδρομής στον πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, θα λατρέψουν αυτό το νέο app, αφού μέσω αυτού έχουν πρόσβαση σε μια γκάμα από «έξυπνες» υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να υπολογίζουν το κόστος των διοδίων, να επιλέγουν τη βέλτιστη διαδρομή και να ενημερώνονται σχετικά με την πρόγνωση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο. Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους χρήστες, μέσω του διαδραστικού χάρτη της εφαρμογής,  να εντοπίζουν  εγκαίρως σημεία ενδιαφέροντος όπως Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, Χώρους Στάθμευσης και Υγιεινής, εξόδους από τον αυτοκινητόδρομο κ.α. καθώς και να συνδέονται τηλεφωνικά με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη.

Με στόχο να αναδείξει τα ωραιότερα σημεία πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου, η εφαρμογή αποτελεί ταυτόχρονα και έναν -νέας γενιάς- ταξιδιωτικό οδηγό της Βόρειας Πελοποννήσου με δεκάδες επιλεγμένα αξιοθέατα, στα οποία όλοι οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν εικονικά.

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, η Ολυμπία Οδός, από την έναρξη της κατασκευής του αυτοκινητόδρομού της, παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, έχοντας επιτύχει τη μείωση κατά 93% των τροχαίων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα. Επιπλέον, βάζοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των διαδικασιών της, η εταιρεία ήταν η πρώτη που εφάρμοσε το Hybrid, ένα σύστημα που επιτρέπει τη χιλιομετρική χρέωση διοδίων με αποτέλεσμα τη μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, αλλά και τη δικαιότερη χρέωση των ταξιδιωτών.

Για τους συνδρομητές του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS τα οφέλη είναι ακόμα περισσότερα, καθώς τους επιτρέπει να πραγματοποιήσουν μέσω αυτής όλες τις ενέργειες που αφορούν το λογαριασμό τους, όπως να τον φορτίσουν ηλεκτρονικά, να παρακολουθούν 24/7 το λογαριασμό τους, να επεξεργάζονται τα στοιχεία του προφίλ τους και να δηλώνουν την απώλεια ή κλοπή του.

Μέσα από κάθε της βήμα, η Ολυμπία Οδός παραμένει πιστή στις δεσμεύσεις της απέναντι στον άνθρωπο και το περιβάλλον δημιουργώντας έργο προστιθέμενης αξίας για όλους μας. Και τώρα, η εταιρεία μάς καλεί στη νέα, ψηφιακή εποχή μέσα από το Olympia Odos App!

Περισσότερα

Συνεργασίες

Η FRONERI προχωρά σε μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Η FRONERI βάζει για ακόμα μία φορά τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της και προχωράει στην μείωση του πλαστικού που περιλαμβάνεται στις συσκευασίες της.  

Ειδικότερα, καταργεί 5.000.000 πλαστικά κουταλάκια από τα κυπελάκια παγωτού και τα αντικαθιστά με ξύλινα. Επιπλέον, αντικαθιστά 3.500.000 πλαστικές τάπες πυραύλων και 3.700.000 πλαστικά καπάκια και μεμβράνες με αντίστοιχα χάρτινα υλικά. 

Επιπροσθέτως, η FRONERI επεκτείνει πλέον τις δράσεις της για τη μείωση του πλαστικού και στα σημεία πώλησης των προϊόντων της, διαθέτοντας πράσινους κάδους απορριμμάτων αποκλειστικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει στην ελληνική αγορά μεγάλα brands όπως το Nuii, NIRVANA, MAGNUM, LACTA και OREO – στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια για ένα κόσμο με λιγότερα πλαστικά και αποδεικνύει έμπρακτα, σε καθημερινή βάση, πως η απόλαυση μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση.

 

Περισσότερα

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Νέο κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας στην Πάτρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Παρουσία στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, με νέο κατάστημα στην Πάτρα αποκτά η Παγκρήτια Τράπεζα στο πλαίσιο του επιχειρησιακού της σχεδίου, το οποίο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη των εργασιών της στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. 

 

Από τις 18 Ιουλίου, το νέο κατάστημα λειτουργεί σε αναμορφωμένο κτίριο στην οδό Αγίου Ανδρέου 28 & Λ.  Όθωνος – Αμαλίας 37 με πρόσοψη σε δύο κεντρικές αρτηρίες της πόλης των Πατρών με έντονη εμπορική δραστηριότητα.

 

Το κατάστημα υποστηρίζει 7μελής ομάδα έμπειρων τραπεζικών στελεχών με επικεφαλής την κ. Θεοδώρα Καρανδρίκα. 

 

Η νέα μονάδα λειτουργεί με βάση το αναβαθμισμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που εφαρμόζει η Τράπεζα στο δίκτυό της που στοχεύει στην αποτελεσματική κάλυψη των σύγχρονων αναγκών των πελατών της και στην παροχή της καλύτερης δυνατής τραπεζικής εμπειρίας, τόσο για απλές όσο και για σύνθετες και εξειδικευμένες ανάγκες.

 

Για το σκοπό αυτό έχουν διαμορφωθεί διακριτοί χώροι μέσα στο κατάστημα που υποστηρίζουν από τη μία τις παραδοσιακές τραπεζικές εργασίες και από την άλλη τη δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης του πελάτη με ψηφιακά μέσα, ενώ εξειδικευμένο προσωπικό  παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες  ακόμη και απομακρυσμένα μέσω video conference.

 

Σε δήλωσή του στο πλαίσιο της έναρξης λειτουργίας του νέου καταστήματος, ο CEO της Τράπεζας κ. Αντώνης Βαρθολομαίος ανέφερε:

 

«Φιλοδοξούμε να χτίσουμε μια νέα τράπεζα. Μια τράπεζα εύρωστη, σύγχρονη, λειτουργική και έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών.  Μια τράπεζα ΑΝΑΦΟΡΑΣ για τον μέσο Έλληνα, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιώτη. Στρατηγικό στόχο μας, αποτελεί η ενίσχυση του αποτυπώματός μας στην υπόλοιπη χώρα πέρα από τα όρια της Κρήτης μέσα από την αναδιάρθρωση του δικτύου των καταστημάτων μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινούμε τη λειτουργία του νέου καταστήματός μας προκειμένου να εξυπηρετήσουμε μια εξαιρετική από πλευράς δυναμικής αγορά, όπως αυτή της Πάτρας». 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα