Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Πάτρα: Οι τοπικές επιχειρήσεις ανησυχούν για την αγορά δύο ταχυτήτων

Published

on

Επέστρεψαν οι κορδέλες και τα τραπεζάκια στην είσοδο των εμπορικών επιχειρήσεων, πλην των καταστημάτων με είδη ένδυσης, υπόδησης και των βιβλιοπωλείων.

Τα νέα δεδομένα στην αγορά μετά το lockdown στην Πάτρα εκτός από αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο θα κάνουμε τα ψώνια μας έφερε στο προσκήνιο την λειτουργία της αγοράς σε δύο ταχύτητες αλλά και την έντονη αγωνία των εμπόρων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την επιβίωσή τους.

Η αχαϊκή πρωτεύουσα «κοκκίνισε» καθώς το επιδημιολογικό φορτίο παρουσίασε μεγάλη άνοδο τα τελευταία 24ωρα, με αποτέλεσμα οι έμποροι να βρίσκονται μπροστά σε ένα νέο αδιέξοδο, εφόσον υποστηρίζουν πως οι καταναλωτές για να κάνουν τα ψώνια τους θέλουν να μπουν στο κατάστημα.

Χθες, αρκετοί Πατρινοί κατέβηκαν στο εμπορικό κέντρο για να απολαύσουν τη βόλτα τους, ενώ ελάχιστοι ήταν αυτοί που πήγαν να κάνουν τα ψώνια τους, παρά το γεγονός ότι οι τιμές λόγω εκπτώσεων είναι χαμηλές.

Οι Πατρινοί έμποροι είχαν «επενδύσει στην εκπτωτική περίοδο καθώς το διάστημα πριν τις γιορτές ήταν κλειστοί και το εμπόρευμα παραμένει στα ράφια τους. Η αγωνία είναι μεγάλη καθώς εάν δεν δουλέψουν δεν θα μπορέσουν να πληρώσουν τις επιταγές και τις υποχρεώσεις τους αλλά και να ζήσουν τις οικογένειές τους.

Η απόφαση που τέθηκε σε ισχύ χθες για πρώτη ημέρα επέφερε αλλαγές και στο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων. Τα εμπορικά ανοίγουν στις 9 το πρωί και κλείνουν στις 5το απόγευμα, ενώ ορισμένοι έμποροι εξετάζουν το ενδεχόμενο τις Δευτέρες και τις Τετάρτες να κλείνουν νωρίτερα (στις 2 μ.μ.) κάτι που θα εξαρτηθεί από το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Πάντως, χαρακτηριστικό της χθεσινής ημέρας ήταν ότι οι αλυσίδες των πολυεθνικών δεν είχαν ουρές καθώς τα ρολά τους ήταν κατεβασμένα, ενώ όσα ήταν ανοικτά λειτουργούσαν με όλους τους περιορισμούς και με παρουσία σεκιούριτι στην είσοδο.
Σε όλες τις βιτρίνες οι έμποροι είχαν αναρτήσει ενημερωτικά έντυπα για να πληροφορήσουν τους πελάτες τους για τις αλλαγές στον τρόπο εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Τα νέα δεδομένα

Το click away, που εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια των εορτών επέστρεψε, μαζί με το click inside, δηλαδή η αγορά εντός καταστήματος αλλά με προκαθορισμένο ραντεβού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται αγορά δύο ταχυτήτων όπως αναφέρουν στην «Γ» ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων της πόλης μας, οι οποίοι από χθες λειτουργούν σε νέο καθεστώς.

Σε αντίθεση με το click away, όπου ο πελάτης πρέπει να έχει προπαραγγείλει το προϊόν είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και το παραλαμβάνει στον εξωτερικό χώρο του φυσικού καταστήματος ύστερα από ραντεβού, το click inside που αφορά μόνο τα καταστήματα με είδη ένδυσης, υπόδησης και τα βιβλιοχαρτοπωλεία θα λειτουργεί ως εξής: Ο καταναλωτής μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού καταστήματος ή εφαρμογής που μπορεί να διαθέτει μια εμπορική επιχείρηση θα κλείνει ραντεβού για να επισκεφθεί το κατάστημα συγκεκριμένη ημέρα και ώρα και να κάνει τις αγορές του εκεί, δοκιμάζοντας τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν.
Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν περιορισμοί ως προς τον αριθμό των ατόμων που θα βρίσκονται μέσα στο κατάστημα.
Για τη μετακίνηση του ο καταναλωτής θα πρέπει να στείλει sms με τον κωδικό 2 στο 13033 είτε να συμπληρώσει το ειδικό έντυπο.
Όσον αφορά για τους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων, ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών είναι ένα (1) άτομο για κάθε 25 τ.μ.
Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός πελατών εντός των εμπορικών κέντρων (malls), εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων (outlets), είναι ένας (1) πελάτης ανά 25 τ.μ. επιφάνειας κυρίως χώρου.
Επίση και κατά τον χρόνο παραμονής στα ταμεία, οι πελάτες θα πρέπει να τηρούν απόσταση δύο (2) μέτρων μεταξύ τους.

 

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement