Connect with us

Χωρίς κατηγορία

Ιωάννης Παντελής: Αδιαφορία στην επίλυση του κυκλοφοριακού από τη δημοτική αρχή

Published

on

Αδιαφορία στην επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Πάτρας, αποδίδει στη δημοτική αρχή ο Πατρινός πολιτικός μηχανικός, Ιωάννης Παντελής. Σε επιστολή του, στη «Γ», ο κ. Παντελής αναφέρει:

«Στο φύλλο της εφημερίδας σας, της 04ης Μαρτίου, επισημάνατε την πληγή της παράνομης στάθμευσης και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στην καθημερινότητά μας. Είναι γεγονός ότι η πόλη μας ασφυκτιά από την έλλειψη λύσεως του κυκλοφοριακού προβλήματος.
Η μόνιμη στάθμευση στις βασικές κυκλοφοριακές αρτηρίες, τα διπλοπαρκαρίσματα, η στάθμευση σε πλατείες και πεζόδρομους όχι μόνο δεν θα σταματήσει να υπάρχει, αλλά είναι βέβαιο ότι το πρόβλημα θα επεκτείνεται αν δεν ληφθούν εγκαίρως τα κατάλληλα μέτρα. Είναι γεγονός ότι μέχρι σήμερα καμία Δημοτική Αρχή δεν ασχολήθηκε με την επίλυση του συνεχώς αυξανόμενου αυτού σοβαρού προβλήματος.
Στην δεκαετία του 1980 επεβλήθη στην πόλη μας, με την ανοχή τότε της Δημοτικής Αρχής, αλλά και αυτών ακόμη που ακολούθησαν, η απαγόρευση πολυωρόφων κτιρίων για χρήση χώρων στάθμευσης. Προκαλεί εντύπωση η αδράνεια της Δημοτικής Αρχής να κινήσει τις διαδικασίες για την άρση του απαράδεκτου αυτού μέτρου.
Σε παλαιότερο άρθρο μου στην εφημερίδα σας είχα τονίσει ότι η αξιολόγηση των προς επίλυση προβλημάτων της πόλης μας θα πρέπει να έχει αφετηρία το κυκλοφοριακό.
Σήμερα, στον Μώλο της οδού Αγίου Νικολάου, αλλά και σε ένα μήκος δυο περίπου χιλιομέτρων της λιμενικής ζώνης, σταθμεύουν 1.500 περίπου αυτοκίνητα.
Το ερώτημα που ευλόγως τίθεται είναι που θα μεταφερθούν τα αυτοκίνητα αυτά μετά την εφαρμογή της μελέτης αισθητικής αναμόρφωσης της λιμενικής ζώνης και γιατί η Δημοτική Αρχή δεν θέτει σαν βασική της προτεραιότητα το θέμα της επίλυσης του κυκλοφοριακού;
Η Δημοτική Αρχή θα έπρεπε ήδη να έχει ενεργοποιηθεί, ώστε να βρει λύσεις που θα αντιμετωπίζουν το σημαντικότερο αυτό πρόβλημα της πόλης μας.
Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τα αστυνομικά μέτρα δεν προσφέρονται ως λύση. Οι κάτοχοι των οχημάτων πληρώνουν φόρους και έχουν δικαίωμα να βρίσκουν μια νόμιμη θέση στάθμευσης όταν την χρειάζονται. Η πόλη μας έχει το μειονέκτημα, μεταξύ των μεγάλων πόλεων της χώρας μας, να χρησιμοποιεί τις βασικές οδικές αρτηρίες της οδού Κορίνθου, Κανακάρης και Αγίου Ανδρέου ως χώρους στάθμευσης, όταν μάλιστα οι οδοί αυτοί δεν διαθέτουν το απαιτούμενο πλάτος.
Είναι μοιραίο λοιπόν, σε περίπτωση διπλοπαρκαρίσματος, να επηρεάζεται η ομαλή κίνηση των οχημάτων με ότι αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή την αύξηση της ρύπανσης, την αύξηση κατανάλωσης καυσίμων και την παρεμπόδιση εξυπηρέτησης πρώτων βοηθειών.
Στο ιστορικό κέντρο της πόλης μας θα πρέπει οι βασικές αρτηρίες να αποφορτισθούν από το σύνολο των σταθμευμένων οχημάτων. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, στην εφημερίδα σας στο παρελθόν, είχαν καταχωρηθεί συγκεκριμένες υλοποιήσιμες προτάσεις μου. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης με την πάροδο του χρόνου θα επιδεινώνεται».

Ροή ειδήσεων

Advertisement