Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022
Connect with us

Συνεργασίες

Η FRONERI προχωρά σε μείωση του πλαστικού στις συσκευασίες της 

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Η FRONERI βάζει για ακόμα μία φορά τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της και προχωράει στην μείωση του πλαστικού που περιλαμβάνεται στις συσκευασίες της.  

Ειδικότερα, καταργεί 5.000.000 πλαστικά κουταλάκια από τα κυπελάκια παγωτού και τα αντικαθιστά με ξύλινα. Επιπλέον, αντικαθιστά 3.500.000 πλαστικές τάπες πυραύλων και 3.700.000 πλαστικά καπάκια και μεμβράνες με αντίστοιχα χάρτινα υλικά. 

Επιπροσθέτως, η FRONERI επεκτείνει πλέον τις δράσεις της για τη μείωση του πλαστικού και στα σημεία πώλησης των προϊόντων της, διαθέτοντας πράσινους κάδους απορριμμάτων αποκλειστικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει στην ελληνική αγορά μεγάλα brands όπως το Nuii, NIRVANA, MAGNUM, LACTA και OREO – στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα έχει δεσμευτεί εδώ και χρόνια για ένα κόσμο με λιγότερα πλαστικά και αποδεικνύει έμπρακτα, σε καθημερινή βάση, πως η απόλαυση μπορεί να συνυπάρχει με την οικολογική συνείδηση.

 

Οικονομία

Ο όμιλος Interamerican απέσπασε 5 βραβεία στα Content Marketing Awards

Δημοσιεύθηκε

στις

Οι ενέργειες στρατηγικής επικοινωνίας της Interamerican και ταυτόχρονα του direct brand Anytime, βραβεύθηκαν πολλαπλά από τον θεσμό Content Marketing Awards 2022, σε πρόσφατη εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου. 

Συγκεκριμένα, η Εταιρία βραβεύτηκε με Gold Award στην κατηγορία Best Branded Blog, με Silver και Bronze Award στην κατηγορία Best Content Marketing Program – Financial & Insurance Services & Products και επίσης, με Bronze Award στις κατηγορίες Best Use of Content Marketing for Lead Generation (Smart Drive Challenge) και Best Use of Facebook for Content Marketing.

Οι συγκεκριμένες διακρίσεις αποδεικνύουν πως για ακόμη μία χρονιά, η Interamerican, μέσα και από τα δύο brand της, δημιούργησε αυθεντικό, ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο, αλληλεπιδρώντας και ενισχύοντας τους δεσμούς της με το κοινό στο οποίο απευθύνεται, αφήνοντας το δικό της ξεχωριστό αποτύπωμα.

Ο Όμιλος Interamerican επί σειρά ετών, έχει επενδύσει με συνέπεια και στρατηγική, σε ένα δυναμικό μοντέλο δημιουργίας και διανομής περιεχομένου, αξιοποιώντας στο μέγιστο τα κατάλληλα ψηφιακά μέσα. Η Εταιρία στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού και των ασφαλισμένων της σε θέματα που άπτονται των ασφαλιστικών λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει. Επιπλέον, η δημιουργία περιεχομένου πάει ένα βήμα πιο μακριά, αγγίζοντας τομείς που συνδέονται άμεσα με την έννοια και την αξία της ασφάλισης και της ευζωίας. 

Σημείο αναφοράς και έμπνευσης για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής αξίας είναι η ίδια η αποστολή της εταιρίας που είναι «να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα».

 

 

Περισσότερα

Συνεργασίες

Ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» της Anytime στους ανθρώπους της- Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

Στην Anytime η βαθιά πεποίθηση πως οι ομάδες είναι εκείνες που κάνουν τη διαφορά και ανοίγουν τον δρόμο για να απολαμβάνει ο πελάτης «κάθε στιγμή περισσότερα», γίνεται πράξη μέσα από μια όμορφη κίνηση με διπλή σημασία.

Με αφορμή τη συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για μια ακόμα χρονιά, η Anytime εκφράζει την ευγνωμοσύνη της στους δικούς της ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης, με μια ξεχωριστή ανθοδέσμη από την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση «Power of a Flower».

Η «Power of a Flower», είναι μια ομάδα νέων ανθρώπων με ειδικές δεξιότητες, οι οποίοι καλλιεργούν ελληνικά φυτά και λουλούδια, πλέκουν πρωτότυπες ανθοδέσμες και τις παραδίδουν οι ίδιοι στους συνδρομητές τους, διασχίζοντας όλη την Αθήνα. Η συγκεκριμένη οργάνωση μέσα από την καλλιέργεια, την παραγωγή και τη διανομή ελληνικών φυτών και λουλουδιών υπερασπίζεται την ένταξη των ατόμων με ιδιαιτερότητες στην κοινωνία, προσφέροντάς τους εργασία, απόκτηση δεξιοτήτων και κοινωνικοποίηση.

Μέσα από αυτή τη δράση, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης εβδομάδας, η Anytime αναδεικνύει το ενδιαφέρον της προς τους ανθρώπους της, αλλά και την προσήλωσή της στη σωστή εξυπηρέτηση, στοχεύοντας στην άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση σε κάθε ανάγκη των πελατών της. 

Ο επαγγελματισμός, η ενσυναίσθηση, η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων, η απλοποίηση των διαδικασιών και η αναβάθμιση των online υπηρεσιών είναι στοιχεία που κάνουν την εξυπηρέτηση της Anytime να ξεχωρίζει. Με περισσότερα από 500.000 ασφαλισμένα οχήματα και κατοικίες σε Ελλάδα και Κύπρο, ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών της αγγίζει το 95%, ενώ καθημερινά εξυπηρετούνται κατά μέσο όρο 1.000 πελάτες, με 96% ποσοστό άμεσης διαχείρισης αιτημάτων.

Για μια ακόμα χρονιά, η Anytime γιορτάζει την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μετουσιώνοντας το «Ευχαριστώ» προς τους ανθρώπους της σε μια πράξη που κάνει τον κόσμο καλύτερο για όλους τους συνανθρώπους μας.

 

Λεζάντα

Οι εργαζόμενοι από την εξυπηρέτηση πελατών της Anytime με τους εκπροσώπους της «Power of a Flower» 

Περισσότερα

Συνεργασίες

Στην Έκθεση BEYOND 2022 συμμετείχε για πρώτη φορά ο ΟΚΑΑ

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ ΑΕ) συμμετείχε για πρώτη φορά στην Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας και Καινοτομίας «BEYOND» που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, από την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου έως το Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022.

 Με το σύνθημα «Get Future Ready» και κεντρικό θέμα την τεχνολογία Ai και τα πεδία εφαρμογής της, παρουσιάστηκαν καινοτόμα προϊόντα και νέες τεχνολογίες, ενώ επισκέπτες και εκθέτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σύναψαν  σημαντικές συμφωνίες. Παράλληλα, διεξήχθησαν ομιλίες, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεματικών όπως Τεχνητή Νοημοσύνη, Bitcoin & Blockchain, Big Data, NFTs, Web 3, 6G.

Κατά τη διάρκεια ενός διήμερου συνεδρίου με διεθνούς φήμης ομιλητές, στρογγυλά τραπέζια, εργαστήρια, ομιλίες και διάφορες παρουσιάσεις, το κοινό «μπήκε»  στον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης και αναγνώρισε τον αντίκτυπό της στη σύγχρονη κοινωνία και την καθημερινή ζωή. Ταυτόχρονα, μέσω της συμμετοχής ποικίλων εταιρειών, δημόσιων οργανισμών και επιστημόνων από περισσότερες από 30 χώρες, παρουσιάστηκε η εφαρμογή της τεχνολογίας Ai σε βασικούς τομείς όπως τα οικονομικά, το λιανικό εμπόριο, η αυτοκινητοβιομηχανία, οι τηλεπικοινωνίες, η καινοτομία, η ασφάλεια, η υγειονομική περίθαλψη, η ενέργεια, ο δημόσιος τομέας κ.λπ.

Είναι σημαντικό πως την έκθεση Beyond τίμησαν με τη παρουσία τους  εκπρόσωποι από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και την τοπική και περιφερειακή αυτοδιοίκηση. Μεταξύ των ομιλητών, στο «technology and innovation workshop beyond» συμμετείχε την πρώτη ημέρα των εργασιών, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΚΑΑ, κ. Απόστολος Αποστολάκος, ο οποίος ανέπτυξε την ψηφιοποίηση των διαδικασιών και την διαλειτουργικότητα των συστημάτων, με στόχο την βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και της μείωσης κόστους. Όπως συγκεκριμένα ανέφερε ο κ. Αποστολάκος «Στον ΟΚΑΑ 

 

προσπαθούμε οι διαδικασίες παραγωγής και διακίνησης των φρέσκων & νωπών τροφίμων να βοηθηθούν από την ψηφιοποίηση, την ηλεκτροκίνηση και την επανεκπαίδευση του προσωπικού του πρωτογενούς τομέα αλλά και την προσέλκυση νέων στα αγροτικά επαγγέλματα.  Απλοποιούμε την επικοινωνία και δημιουργούμε νέες σύγχρονες υποδομές υιοθετώντας ένα «phygital» μοντέλο με φυσικά καταστήματα νέα app όπως το e-Λαχαναγορά και δίκτυα γρήγορων επιχειρηματικών διεργασιών όπως το e-Ιχθυόσκαλα. Η Beyond Expo και το EIT – European Institute of Innovation and Technology, μας βοήθησαν να τα μοιραστούμε με όλους όσους δουλεύουμε για την καινούργια ψηφιακή Ελλάδα που παράγει! Η καινοτομία είναι το εργαλείο μας».

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα