Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

ΟΛΠΑ: Ανεβάζει ρυθμούς με νέο πρόσωπο στο τιμόνι

Published

on

Τα επόμενα βήματά της στην κατεύθυνση της ολοκλήρωσης μιας σειράς βημάτων τα οποία απαιτούνται για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός που σχετίζεται με την προσέλκυση στρατηγικού επενδυτή και την ανάπτυξη δραστηριοτήτων και υπηρεσιών εντός της λιμενικής ζώνης της Πάτρας σχεδιάζει η νέα διοίκηση του ΟΛΠΑ με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Παναγιώτη Αναστασόπουλο.

Ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος, μαθηματικός με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, είναι γενικός διευθυντής της εταιρείας συμβουλευτικής p-consulting η οποία ειδικεύεται στις επιχειρηματικές ευκαιρίες του διαδικτύου, με πληθώρα εκπαιδευτικών εφαρμογών που έχουν βραβευτεί μάλιστα και σε επίπεδο πανευρωπαϊκό.

Η αντικατάσταση του παραιτηθέντος Παναγιώτη Τσώνη με τον κ. Αναστασόπουλο έγινε την περασμένη Παρασκευή 4 Αυγούστου. Χθες Δευτέρα 7 Αυγούστου συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠΑ και ο κ. Αναστασόπουλος εξελέγη ομόφωνα νέος Διευθύνων Σύμβουλος ως εκτελεστικό μέλος του Οργανισμού. Κατά την αναδιάρθρωση του Δ.Σ., πρόεδρος ως μη εκτελεστικό μέλος παραμένει στη θέση της η Ερασμία Κάνιστρα ενώ εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. θα είναι η Άννα-Μαρία Καλλιανού του Δημητρίου (μη εκτελεστικό μέλος). Τα υπόλοιπα μη εκτελεστικά μέλη του Δ.Σ. θα είναι οι Καραμεσίνη Παναγιώτα, Κάτσενος Σταύρος, Μπάρος Δημήτριος, Παπασημακόπουλος Χρήστος, Πολίτης Σπυρίδων, Ρόδης Γεώργιος, Στάμος Κωνσταντίνος και Τσίρης Γεώργιος.

Το λιμάνι της Πάτρας είναι ήδη προετοιμασμένο από το φθινόπωρο για να δεχτεί τα πρώτα υδροπλάνα. Πρόσφατα, από τον Απρίλιο, επικαιροποιήθηκε η αρχική άδεια που έλαβε το 2015 το Υδατοδρόμιο Πάτρας, κατόπιν συνεργασίας του ΟΛΠΑ με την εταιρεία «Ελληνικά Υδατοδρόμια».

Προτεραιότητα παραμένει ο στόχος το Λιμάνι της Πάτρας να αυξήσει το βηματισμό του προκειμένου να προλάβει τις επενδύσεις που ήδη σχεδιάζονται και προχωρούν σε άλλα περιφερειακά λιμάνια (Ηγουμενίτσα, Βόλος, Ηράκλειο) τα οποία ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ και έχει ολοκληρωθεί η παραχώρηση πλειοψηφικού πακέτου σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή. Η Ηγουµενίτσα και το Ηράκλειο ήδη διαθέτουν στρατηγικό επενδυτή, την κοινοπραξία των εταιρειών «Grimaldi – Μινωικές» ενώ και ο Βόλος προχωρά στην παραχώρηση πλειοψηφικού πακέτου με στόχο επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη της λιμενικής ζώνης.

Πρώτο περιφερειακό λιμάνι που μέσα στο 2022 απέκτησε στρατηγικό επενδύτη τον όµιλο Grimaldi, με ποσό-ρεκόρ των 84,17 εκατ. ευρώ, είναι ο Οργανισµός Λιμένος Ηγουµενίτσας.

Οι θαλάσσιες συνδέσεις της Αδριατικής, με Ηγουμενίτσα και Πάτρα, αποτελούν κρίσιµο κρίκο για τις µεταφορές µεταξύ Ιταλίας, Ελλάδας, Τουρκίας και ολόκληρης της βαλκανικής, γι’ αυτό και ο όμιλος «Grimaldi – Μινωικές» έχει ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για την περίπτωση που προχωρήσει σε παραχώρηση πλειοψηφικό πακέτο από το λιμάνι της Πάτρας.

Σύμφωνα με όσα έχουν χαράξει η κυβέρνηση με τα Υπουργεία Οικονομικών, Υποδομών και Ναυτιλίας-Νησιωτικής Πολιτικής από το 2022, το Λιμάνι της Πάτρας μπορεί να αναπτυχθεί είτε μέσα από την προσέλκυση στρατηγικού επενδυτή, είτε με επένδυση διαμέσου του δημοσίου.

Στην περίπτωση που το λιμάνι της Πάτρας προχωρήσει στην ανάπτυξή του μέσα από το δημόσιο, το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα λειτουργήσει ως φορέας χρηματοδότησης, το υπουργείο Υποδοµών και Μεταφορών ως Αναθέτουσα Αρχή και το ΤΑΙΠΕΔ –με το Υπουργείο Οικονομικών- ως φορέας ωρίμανσης των έργων.

Ροή ειδήσεων

Advertisement