Connect with us

Οικονομία

Mobile marketing: Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να το αξιοποιήσουν στο μέγιστο;

Published

on

Το κινητό τηλέφωνο είναι αναμφισβήτητα το πιο δημοφιλές τεχνολογικό gadget και είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν μπορούμε να περάσουμε ούτε μια μέρα (ή και ώρα!) χωρίς να τσεκάρουμε την αγαπημένη μας συσκευή. Αυτό φαίνεται να το έχουν αντιληφθεί πλήρως οι απανταχού marketers και εφαρμόζοντας τις σωστές μεθόδους, το χρησιμοποιούν ως έναν πολύ σημαντικό σύμμαχο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Επιπλέον, το mobile marketing, όπως παγκοσμίως αναφέρεται, αποτελεί έναν από τους πιο οικονομικούς τρόπους διαφήμισης και συμβάλλει αποτελεσματικά στην προώθηση της εκάστοτε εταιρείας. Τα πλεονεκτήματά του λοιπόν το κάνουν απαραίτητο για κάθε είδους επιχείρηση που θέλει να είναι πάντα στο προσκήνιο.

Πώς μπορεί όμως να αξιοποιηθεί ώστε να φέρει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα; Τα αναλύουμε όλα παρακάτω!

Προσωποποιημένη επικοινωνία

Με την κατάλληλη αξιοποίηση του mobile marketing, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε άμεση επαφή με το target group τους και να του γνωστοποιήσουν νέα προϊόντα και προσφορές. Επιπλέον μπορούν να εκμεταλλευτούν τη σύγχρονη τεχνολογία και να προσαρμόσουν τα μηνύματά τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις συνήθειες του κάθε πελάτη. Αυτό πραγματοποιείται με τη χρήση εξελιγμένων δεδομένων, όπως είναι το ιστορικό αγορών και συμπεριφοράς, και με βάση αυτά μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες ειδοποιήσεις.

Αξιοποιήστε λοιπόν τις πολλές δυνατότητες που προσφέρει η αγορά, όπως είναι για παράδειγμα η πλατφόρμα SMS Apifon, και χτίστε μία αποτελεσματική επικοινωνία με τους καταναλωτές. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η άμεση παράδοση και η εύκολη δημιουργία των μηνυμάτων καθιστούν αυτού του είδους τη στρατηγική, ιδανική επιλογή για όλες τις εταιρείες, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Social media

Τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα, όπως είναι το Facebook και το Instagram, αποτελούν έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους εδραίωσης μιας επιχείρησης στη συνείδηση των πελατών. Οι εταιρείες λοιπόν χρειάζεται να δημιουργήσουν ελκυστικό περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στο ενδιαφέρον του κοινού τους, εκμεταλλευόμενες φυσικά τη δύναμη των εικόνων και των βίντεο. Επιπλέον, οι συχνές αναρτήσεις και τα πολλαπλά giveaways προάγουν το engagement, ενώ οι στοχευμένες διαφημίσεις αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα.

Δημιουργήστε λοιπόν ένα ανταγωνιστικό πλάνο και μη ξεχνάτε να ενημερώνετε τις κοινωνικές σας πλατφόρμες σε τακτική βάση, ακόμα και καθημερινά. Τέλος, είναι πολύ σημαντικό να βρείτε ποια κανάλια χρησιμοποιεί περισσότερο το αγοραστικό σας κοινό και να δώσετε σε αυτά μεγαλύτερη προσοχή.

Αποστολή ειδοποιήσεων

Είναι γεγονός ότι οι προσεκτικά σχεδιασμένες ειδοποιήσεις μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή του κοινού και εν συνεχεία να δημιουργήσουν αμεσότερη αλληλεπίδραση. Με τα προσωποποιημένα μηνύματα και τις προσφορές, οι επιχειρήσεις δημιουργούν ένα συνεχές ενδιαφέρον και ενθαρρύνουν τις ενέργειες των χρηστών. Επιπλέον, ιδιαίτερη σημασία για τη διατήρηση του επιθυμητού target group έχει και η συχνότητα, αλλά και η ώρα αποστολής των ειδοποιήσεων.

Φροντίστε λοιπόν να είστε όσο το δυνατόν πιο δημιουργικοί και να χρησιμοποιείτε όλες τις δυνατότητες που επιτρέπουν τα smartphones και η τεχνολογία του σήμερα. Έτσι θα είναι πιο πιθανό να κερδίσετε τα πολυπόθητα κλικ από τους πελάτες και να αποκτήσετε περισσότερους υποστηρικτές.

Διαφημίσεις

Για την απόλυτη αξιοποίηση του mobile marketing, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργούν δυναμικές διαφημιστικές καμπάνιες που απευθύνονται στο κοινό και είναι συμβατές με όλα τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα. Το mobile advertising στηρίζεται στο εμπνευσμένο περιεχόμενο και στις catchy εικόνες και βίντεο και έχει στόχο να προσελκύσει μεγάλο αριθμό πελατών. Τα πλεονεκτήματα που το συνοδεύουν είναι πολλά, με πιο σημαντικό την real time αλληλεπίδραση με το target group.

Σας προτείνουμε λοιπόν να κάνετε μία έρευνα σε βάθος και να απαντήσετε σε σημαντικά ερωτήματα, όπως είναι το “Σε ποιο κοινό στοχεύουμε;”. Στη συνέχεια βρείτε το μέσο στο οποίο θα διαφημίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις.

Επιπλέον τεχνικές

Το mobile marketing φαντάζει σαν μία δεξαμενή με αστείρευτες ευκαιρίες και επιλογές. Πέρα από τις παραπάνω στρατηγικές που οδηγούν στα βέλτιστα αποτελέσματα, υπάρχουν και άλλες πρακτικές που λύνουν τα χέρια κάθε marketer. Από τη SoLoMo (Social – Location – Mobile) προσέγγιση που στοχεύει στην προσθήκη τοπικών καταχωρίσεων στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, μέχρι και το “Wi-fi marketing” και το “Location based marketing (LBM)”, τα κινητά τηλέφωνα έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι για την ανάπτυξη των εταιρειών.

Το πιο σημαντικό είναι να βρείτε τι χρειάζεται η δικιά σας επιχείρηση και να πράξετε αναλόγως. Μη ξεχνάτε ότι πρέπει να είστε συνεχώς σε εγρήγορση και να μελετάτε όλες τις τάσεις που κυκλοφορούν στην αγορά. Μόνο έτσι θα είστε ανταγωνιστικοί και θα πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Φτάνοντας στο τέλος, γίνεται απολύτως κατανοητό ότι το mobile marketing αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό εργαλείο για τη σύγχρονη επιχείρηση. Με τη βοήθεια της συγκεκριμένης στρατηγικής, οι διάφορες εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να προωθούν το brand τους, να ενισχύουν την αναγνωρισιμότητά τους και να δημιουργούν ισχυρούς δεσμούς με το αγοραστικό τους κοινό!

Ροή ειδήσεων

Advertisement