Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021
Connect with us

Ελλάδα

Ερευνα Οικονομικού Πανεπιστημίου: Το 42% των πολιτών θα κάνει το εμβόλιο για τον κορωνοϊό- Το 86% φορά μάσκα

Δημοσιεύθηκε

στις

Ενημερωνόμαστε περισσότερο ή λιγότερο μετά το πρώτο κύμα του νέου κορωνοϊού; Τι πιστεύουμε για το εμβόλιο; Πως άλλαξε η καταναλωτική μας συμπεριφορά μετά από δύο lockdown; Σε ότι αφορά το δεύτερο συγκριτικά με το πρώτο της άνοιξης, υπάρχει κάτι που άλλαξε στις δράσεις και στις αντιλήψεις μας;

«Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις των πολιτών και στη λειτουργία των καταστημάτων είχαν αυτή τη φορά ως αποτέλεσμα στάσεις και συμπεριφορές των πολιτών διαφοροποιημένες σε σχέση με την άνοιξη του 2020», ανέφερε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104.9FM» η Δρ. Μαρίνα Ψιλούτσικου, Μέλος ΕΔΙΠ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της έρευνας.

Η συγκεκριμένη έρευνα είχε ως βάση δείγμα 3.571 παρατηρήσεων, συμμετέχοντες κάθε ηλικίας από όλη την Ελλάδα διαφορετικού κοινωνικοοικονομικού προφίλ και στόχο να «διερευνηθούν οι κύριες διαφοροποιήσεις ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο λόκνταουν, η συνέπεια των πολιτών απέναντι στα μέτρα για τον κορωνοϊό, τα συναισθήματά τους, να εξακριβωθεί ο βαθμός ενημέρωσής τους και η εμπιστοσύνη τους προς τους εμπλεκόμενους φορείς» αλλά και να περιγραφεί η «γενική καταναλωτική συμπεριφορά στην ιδιαίτερη αυτή συνθήκη μετά και την εμπειρία του πρώτου λόκνταουν», εξηγεί η ερευνήτρια.

Βασικό ερώτημα ήταν δε να εξακριβωθεί εάν οι όποιες “αλλαγές” στην κοινωνία παγιώθηκαν: «σημαντικό ήταν να δούμε ποιες ήταν οι διαφοροποιήσεις και αν απέκτησαν μόνιμο χαρακτήρα, αν η αναγκαστική υιοθέτηση εξ αποστάσεως μεθόδων επικοινωνίας και συναλλαγών οδήγησε και σε διαφορετική στάση απέναντί τους» προσθέτει η κ. Ψιλούτσικου. Εξήγησε μάλιστα πως μια ακόμη στόχευση ήταν να διαφανεί και το αποτέλεσμα του δεύτερου λόκνταουν σε κάτι πιο ειδικό, στην ετήσια πλέον καταναλωτική ‘μάχη’ της Black Friday «που για πρώτη φορά μεταφέρθηκε εξ ολοκλήρου online, σε συνθήκες οικονομικών προκλήσεων και αβεβαιότητας ενώ η χώρα διανύει μια περίοδο με εξαιρετικά περιορισμένη, και για ορισμένα είδη εξαλειφθήσα, δημόσια κατανάλωση».

Κορωνοϊός: Η προσωπική «διαχείριση» και η εμπιστοσύνη σε… εμένα
Συνολικά οι περισσότεροι ερωτηθέντες συμμορφώνονται με τους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί στη διάρκεια του λόκνταουν με το 68% να κρατά αποστάσεις, το 86% να φορά μάσκα και το 90% να στέλνει SMS, ενώ «το 58% των Ελλήνων βγαίνει από το σπίτι όταν αυτό είναι απαραίτητο» αναλύει η κ Ψιλούτσικου που προσθέτει πως «οι γυναίκες δείχνουν λίγο μεγαλύτερη συνέπεια ενώ σημαντικά πιο συνεπείς είναι οι ερωτηθέντες μεγαλύτερης ηλικίας». Όσο για το… απαραίτητο πλέον αξεσουάρ υγείας, το 63% των Ελλήνων επιλέγουν υφασμάτινη μάσκα κι ένας στους τρεις τη μιας χρήσης, μη χειρουργική, έκδοση.

Μειωμένη είναι η διάθεση για ενημέρωση για την Covid-19 σε σύγκριση με τον Απρίλιο 2020 όπως και η εμπιστοσύνη. «Λιγότεροι από τους μισούς (ποσοστό 38%) ενημερώνονται καθημερινά, ενώ σχεδόν ένας στους δέκα δεν ενημερώνεται καθόλου», σημειώνει η κ. Ψιλούτσικου. Μικρότερο είναι και το ποσοστό που εμπιστεύονται τους εμπλεκόμενους φορείς, χωρίς διαφοροποίηση μεταξύ των φύλων ή του τόπου κατοικίας. Τη μεγαλύτερη πτώση εμφανίζει η εμπιστοσύνη προς την πολιτεία με ποσοστό 39% έναντι 57% τον Απρίλιο 2020 ενώ αμετάβλητο είναι το ποσοστό όσον εμπιστεύονται… τον εαυτό τους: οι 85 στους 100 Έλληνες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης πάνω από όλα στη δική τους αντίληψη.

Κορωνοϊός: Ο παράγοντας «εμβόλιο»
Με τις εξελίξεις στο θέμα να καλπάζουν, σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το 63% των Ελλήνων θεωρούν πιθανό να είναι διαθέσιμο το εμβόλιο στο πρώτο εξάμηνο του 2021 «ενώ το 42% των πολιτών προτίθεται να εμβολιαστεί».

Το εμβόλιο και τον εμβολιασμό «βλέπουν πιο θετικά οι γυναίκες και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία», εξηγεί η κ Ψιλούτσικου, ενώ μια δυνατότητα να παρέχεται επιλογή μεταξύ εμβολίων διαφορετικών εταιρειών «θα λειτουργήσει ενθαρρυντικά για όσους ήδη είναι θετικά διακείμενοι προς αυτό, ανασταλτικά για όσους έχουν ήδη επιφυλάξεις», αναλύει η υπεύθυνη της έρευνας.

«Ο φόβος για παρενέργειες και η αμφιβολία για την αποτελεσματικότητά του είναι οι βασικοί λόγοι δισταγμού απέναντι στον εμβολιασμό. Πάντως, ένας στους τρεις στον πληθυσμό πιστεύει ότι το εμβόλιο θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό για όλους», προσθέτει.

Καταναλώνω online εν μέσω κορωνοϊού
Το “online” έχει έρθει για να μείνει αφού κατά τη διάρκεια του πρώτου λόκνταουν το 42% των Ελλήνων δοκίμασαν τηλεδιασκέψεις, το 33% αγορές από εμπορικά καταστήματα, το 14% συναλλαγές με το Δημόσιο ενώ 13 στους 100 προχώρησαν σε διαδικτυακές αγορές από super market. «Περισσότεροι από τους μισούς σκοπεύουν μάλιστα να συνεχίσουν κάποια ή κάποιες από αυτές τις δραστηριότητες και μετά το τέλος του λόκνταουν», εξηγεί η υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της έρευνας.

«Ένας στους δύο εξοικειώθηκαν με online αγορές/δραστηριότητες και τις βρίσκουν πιο εύκολες, πιο γρήγορες και πιο χρήσιμες. Το 25% νιώθουν πιο άνετα, το 19% τις θεωρούν πιο αξιόπιστες και το 16% πιο διασκεδαστικές σε σχέση με τη γνώμη που είχαν πριν το λόκνταουν ενώ ένας στους τρεις (37%) προτίθενται να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία clickaway, εάν αυτή προσφερθεί», προσθέτει η κ Ψιλούτσικου.

Σε ό,τι αφορά την προσωπική τους υγεία τέλος, τουλάχιστον ένας στους τέσσερις έχουν διαφοροποιήσει τη συμπεριφορά τους λόγω covid-19. Έτσι οι Έλληνες μέσα στα λόκνταουν έχουν ακυρώσει ή αναβάλλει εξετάσεις (25%), θεραπείες (11%) και επισκέψεις στον οδοντίατρο (26%), αποφεύγουν να επισκεφθούν γιατρό για ήπια συμπτώματα (22%) κι έχουν ξεκινήσει ή αυξήσει την κατανάλωση βιταμινών (23%). Σημειωτέον την συμπεριφορά τους στα παραπάνω έχουν αλλάξει λίγο περισσότερο οι γυναίκες όπως και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία…

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ακτινογραφία της τελευταίας… “απόδρασης” πριν τον 2ο εγκλεισμό που ήταν μαζική: «Τουλάχιστον ένας στους δύο βγήκαν την ημέρα πριν το λόκνταουν στην περιοχή τους, είτε για ψώνια είτε για να δουν φίλους και συγγενείς. Ένας στους δύο (56%) δήλωσαν πως “είχαν ανάγκη να βγουν” ενώ ένας στους τρεις (36%) πως “ήταν απαραίτητο να κάνουν κάποιες αγορές” ενώ μόλις το 15% θεωρούσαν πως ήταν πιθανό να μεταδώσουν ή να κολλήσουν τον ιό εκείνη την ημέρα», σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας.

«Πάμε Black Friday 2020;»
Κι όμως τελικά δεν ‘ξέσπασαν’ στις ηλεκτρονικές αγορές οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της ξενόφερτης «αλλά ‘καθεστώς’ πλέον» εκπτωτικής ημέρας. Συγκεκριμένα οι πολίτες πραγματοποίησαν αγορές στη Black Friday 2020 σε ποσοστό 36% -34,3% το 2019- ενώ η μέση δαπάνη ήταν επίσης ελαφρώς αυξημένη, στα 229 € από τα 216€ της περασμένης χρονιάς.

Περισσότερο φαν των… gadget οι γυναίκες και… σπιτόγατοι οι άνδρες το 2020. Οι γυναίκες ξόδεψαν φέτος 196€, σταθερά λιγότερα σε σχέση με τους άνδρες, η μέση δαπάνη των οποίων ανήλθε σε 280€. Σε ό,τι αφορά το είδος των αγορών, «οι γυναίκες προτίμησαν ρούχα και παπούτσια (69%), καλλυντικά και είδη προσωπικής περιποίησης (39%) ενώ οι άνδρες ηλεκτρονικά (48%), ρούχα και παπούτσια (47%)» εξηγεί η κ Ψιλούτσικου. Εντυπωσιακή είναι και «η αύξηση των αγορών σε ηλεκτρονικά για τις γυναίκες με 30% έναντι 14% το 2019 και σε είδη σπιτιού για τους άνδρες με 19% έναντι 7% το 2019», προσθέτει.

3/4 Ελληνες δήλωσαν ικανοποιημένοι
Για άλλη μια χρονιά το μέγιστο ποσοστό έκπτωσης με το οποίο αγόρασαν οι Έλληνες τη συγκεκριμένη ημέρα δεν ήταν κοντά στα ‘στρατοσφαιρικά’ νούμερα του εξωτερικού αφού δεν ξεπερνούσε το 43% κατά μέσο όρο έστω και αν οι Έλληνες φαίνεται να… αρκούνται σε αυτό. «Τα ποσοστά έκπτωσης δεν είναι στην πραγματικότητα εφάμιλλα των ποσοστών που έχουν παραδοσιακά συνδεθεί με τη Black Friday διεθνώς, ένας στους δύο (ποσοστό 46%) όμως αγόρασαν και, μάλιστα, κυρίως προϊόντα της φετινής σεζόν ενώ μόλις ένας στους έξι αγόρασε κυρίως προϊόντα στοκ», ανέφερε η κ Ψιλούτσικου.

Οι μισοί Έλληνες πριν προχωρήσουν φέτος στις αγορές τους «χρησιμοποίησαν κάποια πλατφόρμα σύγκρισης τιμών και προσφορών» (σ.σ site “ψαχτήρι”) ενώ ένας στους τρεις καταναλωτές δεν είχε κάνει κανέναν προϋπολογισμό πριν την Black Friday 2020. Από την άλλη μόλις ένας στους έξι Έλληνες ξόδεψε τελικά περισσότερα από όσα είχε προϋπολογίσει με τα ελληνικά εμπορικά καταστήματα να αποτελούν τη δημοφιλέστερη επιλογή (ποσοστό 63%). «Συνολικά τρεις στους τέσσερις Έλληνες δήλωσαν ικανοποιημένοι από τις αγορές τους στη Black Friday», εξηγεί η ερευνήτρια.

Οι περισσότεροι πάντως Έλληνες δεν πείστηκαν από τις προβαλλόμενες ως… “ευκαιρίες” πιθανές αγορές και τελικά αντιστάθηκαν στη σαγήνη της διαφημιστικής καταιγίδας: «από όσους δεν έκαναν αγορές το 58% δεν χρειάζονταν να αγοράσουν κάτι, ένας στους τρεις (33%) δήλωσαν ότι δεν είχαν ή δεν ήθελαν να διαθέσουν χρήματα κι ένας στους τέσσερις (23%) ότι δεν βρήκαν αρκετά καλές προσφορές» αναφέρει η υπεύθυνη της έρευνας.

Πηγή: iefimerida.gr

Ελλάδα

Υπόθεση βιασμού 11χρονης αθλήτριας: Τρέχοντας μπήκε στον ανακριτή ο προπονητής

Δημοσιεύθηκε

στις

Στο κτίριο 9 της Ευελπίδων οδήγησε τρέχοντας η Αστυνομία τον 38χρονο προπονητή, που κατηγορείται για τον βιασμό 11χρονης αθλήτριας.

Ο 38χρονος, ο οποίος κατηγορείται για βιασμό κατ’ εξακολούθηση, αποπλάνηση κατ’ εξακολούθηση και κατάχρηση σε ασέλγεια, αδικήματα που τιμωρούνται σε βαθμό κακουργήματος, φέρεται να αρνείται όσα του αποδίδονται ισχυριζόμενος ότι ήταν ερωτευμένος και διατηρούσε «σχέση» με το κορίτσι με τις ευλογίες της οικογένειας της και σκοπό το γάμο.

«Δεν μπορώ να δεχτώ τη λέξη “βιασμός”, γιατί βιασμός εγώ πιστεύω ότι είναι κάτι που γίνεται παρά τη θέληση του άλλου. Όταν υπάρχει κάτι αμοιβαίο, δεν νομίζω ότι υπάρχει βιασμός. Απεναντίας, τα συναισθήματα που είχα και είχαν εκδηλωθεί και είχαμε συμφωνήσει ότι όταν θα μεγάλωνε λίγο ακόμα θα παντρευτούμε» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο 38χρονος σε τηλεοπτική του συνέντευξη.

Η αθλήτρια, που σήμερα είναι 21 ετών, φέρεται να διαψεύδει τους ισχυρισμούς του περί «συναίνεσης». Κάνει λόγο για απειλές κατά της ζωής της αλλά και της οικογένειας της από τον κατηγορούμενο ο οποίος, όπως αναφέρει, επιχείρησε να την εμποδίσει με αυτό τον τρόπο να αποκαλύψει τις δραματικές στιγμές που έζησε.

Δείτε τις φωτογραφίες:

Περισσότερα

Ελλάδα

Πλημμύρες και κατολισθήσεις στην Ηλεία

«ΒΟΥΛΙΑΞΕ» Ο ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ-ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ

Δημοσιεύθηκε

στις

 

Προβλήματα από τις έντονες βροχοπτώσεις αντιμετωπίζει ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, καθώς το νερό που κατέβηκε από το βουνό πλημμύρισε αρκετές καλλιέργειες, ενώ έγιναν και νέες κατολισθήσεις και πτώσεις δένδρων ακόμα και μέσα στην Κρέστενα.

Συγκεκριμένα στην περιοχή του νεκροταφείου, έπεσε δέντρο και διακόπηκε για αρκετή ώρα η συγκοινωνία, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Την ίδια ώρα, σοβαρά είναι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την έντονη βροχόπτωση που έπληξε χθες το βράδυ τον Δήμο Αρχαίας Ολυμπίας με αποτέλεσμα να τεθεί σε συναγερμό όλος ο μηχανισμός του Δήμου που εμπλέκεται με την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών.

Ο Δήμαρχος Γιώργος Γεωργιόπουλος κάλεσε σε έκτακτη συνεδρίαση το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο προκειμένου να μπει ένα πλαίσιο δράσεων όλων των υπηρεσιών για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν τις κοινότητες και τις Δημοτικές Ενότητες του δήμου.

Τα προβλήματα δημιουργήθηκαν κατά μήκος του Αλφειού Ποταμού και του Ενιππέα και είχαν κυρίως την μορφή των κατολισθήσεων από τα Άσπρα Σπίτια έως και το Στρέφι.

ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΣΤΑ «ΛΕΥΚΑ»

Παράλληλα, στα «λευκά» μετά από ασθενείς χιονοπτώσεις έχουν «ντυθεί» τα ορεινά της Ηλείας.

Ασθενείς χιονοπτώσεις έχουν σημειωθεί στην περιοχή της Δίβρης, στην περιοχή της Ανδρίτσαινας και στην περιοχή του Επικούρειου Απόλλωνα.

Μάλιστα μετά το 6ο χλμ της οδού Ανδρίτσαινας – Επικουρείου, η χιονόπτωση ήταν πιο έντονη με αποτέλεσμα να χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες για την κίνηση των οχημάτων.

 

 

Περισσότερα

Ελλάδα

Creta Farms: “Γυρίζει σελίδα” μετά την είσοδο των νέων επενδυτών

Δημοσιεύθηκε

στις

Μετά την καταστροφική για την αξία και το όνομα της εταιρείας κακοδιαχείριση του προηγούμενου ιδιοκτησιακού καθεστώτος, η Creta Farms γυρίζει σελίδα.

Μέσα σε λίγους μήνες ο στρατηγικός επενδυτής Impala Invest BV, επανατοποθέτησε τα προϊόντα της κρητικής αλλαντοβιομηχανίας στην αγορά προσφέροντας ξανά στους Έλληνες καταναλωτές μία ευρεία γκάμα ποιοτικών προϊόντων.

Οι κεφαλαιακές επενδύσεις του ομίλου Impala Invest BV και η προσωπική δέσμευση του βασικού μετόχου Δημήτρη Βιντζηλαίου για να επαναφέρει την αξία στην Creta Farms, έχει αποδώσει, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των τραπεζών και της αγοράς.

Συνολικά μέσα στους τελευταίους δώδεκα μήνες η εταιρεία χρηματοδοτήθηκε με τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ καταβολή κεφαλαίου από την Impala Invest, 4 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες και 4 εκ. ευρώ σε εμπορεύματα από τον στρατηγικό επενδυτή.

Τα θετικά οικονομικά μεγέθη που επιτεύχθηκαν το 2020 αντικατοπτρίζουν την επιτυχημένη ολική επαναφορά της Creta Farms στην ελληνική αγορά αλλαντικών: Οι συνολικές πωλήσεις έτους ανήλθαν σε 82 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα 4,6 εκατ. ευρώ ενώ ενισχύθηκε και η ρευστότητα της εταιρείας με 13 εκατ. ευρώ ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος του 2020.

Στρατηγική εξυγίανσης

Στη διάρκεια του 2020, o όμιλος Impala Invest BV, προχώρησε αποφασιστικά στην υλοποίηση μιας δυναμικής στρατηγικής εξυγίανσης και ανάκαμψης της Creta Farms, επενδύοντας στους δύο πυλώνες που καθιέρωσαν την Creta Farms ως ηγέτιδα εταιρεία στη μακρόχρονη πορεία της: την καινοτομία και τους εργαζόμενους της.

Προτεραιότητα του νέου επενδυτή ήταν να ανακτήσει η Creta Farms τις αποκλειστικές διεθνείς πατέντες παραγωγής που είχε αναπτύξει, δίνοντας έτσι τέλος στην καταχρηστική και παράνομη μεταφορά που είχε γίνει το 2015 από τους δύο πρώην μετόχους της σε προσωπική εταιρεία τους στην Κύπρο.

Παράλληλα η Creta Farms αποκατέστησε πλήρως την τακτική μισθοδοσία του προσωπικού της, μετά από μία τριετία απαξίωσης από την προηγούμενη ιδιοκτησία, ενώ ήδη προχώρησε και σε αύξηση του αριθμού των εργαζομένων της. Η εταιρεία σήμερα έχει 600 εργαζόμενους, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι στην Κρήτη.

Η διοίκηση αναφέρει ότι μετά από τις κινήσεις εξυγίανσης, η Creta Farms είναι πλέον μέλος ενός μεγάλου ομίλου με σημαντικό αποτύπωμα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και με εξωστρεφή προσανατολισμό.

«Το μέλλον της είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ισχυρή αναπτυξιακή πολιτική του Ομίλου μας και η Creta Farms θα έχει στρατηγικό ρόλο στα μακροπρόθεσμα σχέδια μας» δηλώνει ο Δημήτρης Βιντζηλαίος, κύριος μέτοχος της Impala Invest και συνεχίζει.

«Προφανώς οι όποιοι ισχυρισμοί της προηγούμενης ιδιοκτησίας για την τρέχουσα κατάσταση της εταιρείας είναι παντελώς ανυπόστατοι και απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα. Δεν θα αφήσουμε κανέναν να υπονομεύει την αξία της Creta Farms και να καπηλεύεται την προσπάθεια των εργαζόμενων της».

Τα λάθη του παρελθόντος

Ο κ. Βιντζηλαίος απαριθμεί τα λάθη της διοίκησης Δομαζάκη που οδήγησαν την εταιρεία σε αδιέξοδο. Όπως αναφέρει: «Με την απόλυτη προσωπική τους ευθύνη:

1. Οι θυγατρικές εταιρείες στις ΗΠΑ και η θυγατρική Φάρμα Θεσσαλίας γονάτισαν λόγω χρεών ύψους 35 εκατ. ευρώ που είχε απέναντι τους η μητρική εταιρεία και τα οποία διαγράφηκαν ως «ανεπίδεκτα είσπραξης» …. άραγε που πήγαν;

2. Τα λειτουργικά έξοδα και τα έξοδα διοίκησης αυξήθηκαν κατά 5,3εκ € το 2018.

3. Οι εργαζόμενοι από τουλάχιστον το 2018 έμεναν 2 με 3 μήνες πίσω στην μισθοδοσία τους

4. Μεταξύ 2016-2018 η εταιρεία δεν εξυπηρετούσε τις υποχρεώσεις της απορρέουσες από τον τραπεζικό και χρηματοοικονομικό δανεισμό.

5. Τα ίδια κεφάλαια από 40 εκ. μειώθηκαν σε σε 6,6 εκ. ευρώ μέσα σε δύο χρόνια

6. Στάθηκε αδύνατο να εφαρμόσει πρόγραμμα εξυγίανσης και να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των υποχρεώσεων της

7. Οι επενδυτές εξαπατήθηκαν και η αγορά χειραγωγήθηκε μέσω της χρήσης εταιρικών ταμειακών διαθεσίμων για αυξήσεις κεφαλαίου προς εξασφάλιση δανεισμού από τρίτους χρηματοπιστωτικούς φορείς!

8. Το 2019 η Επιτροπή Kεφαλαιαγοράς προχώρησε σε αναστολή διαπραγμάτευσης της μετοχής

9. Οι πιστώτριες τράπεζες εξαναγκάστηκαν να ζητήσουν διορισμό προσωρινής διοίκησης λόγω της καταστροφικής έλλειψης διοίκησης από τον προηγούμενο μέτοχο, αίτηση που έγινε δεκτή από το πρωτοδικείο Ρεθύμνου

10. Οι πωλήσεις μειώθηκαν, η παραγωγή επλήγη από έλλειψη πρώτων υλών και οι πάσης φύσεως οφειλές προς πιστωτές και τράπεζες ξεπέρασαν τα 160 εκατ. ευρώ».

www.newsit.gr

Περισσότερα
Advertisement
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα