Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022
Connect with us

Χωρίς κατηγορία

Δικαίωση για Αιγιώτη- Εταιρεία κινητής τηλεφωνίας θα του καταβάλλει 1.000 ευρώ επειδή άλλαξε μονομερώς τη σύμβαση

Δημοσιεύθηκε

στις

 

 

 

 

Το ποσό των 1.000 ευρώ υποχρεούται να καταβάλει κινητή τηλεφωνία σε καταναλωτή, στον οποίο αυξήθηκε το πάγιο ποσό του λογαριασμού του που είχε συμφωνηθεί, και μάλιστα δύο φορές, χωρίς την συναίνεσή του.

Συγκεκριμένα, τον Μάρτιο του 2016 ο  καταναλωτής, δικηγόρος στο επάγγελμα, ανανέωσε τη σύμβαση που είχε με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, με το τελικό ποσό να διαμορφώνεται μηνιαίως (σε περίπτωση μη υπέρβασης των παροχών του προγράμματος) σε 25,75 ευρώ, για 1500 λεπτά ομιλίας προς όλους, 1500 sms προς όλους και 2 GB internet.

Δυο μήνες μετά, η εταιρεία με γραπτό μήνυμα τον ενημερώνει ότι προστέθηκαν στο πρόγραμμά του επιπλέον 500 MB,  ενώ όταν λίγες μέρες μετά έλαβε τον λογαριασμό, είδε ότι οφείλει  το ποσό των 29,94 ευρώ, μολονότι δεν είχε υπερβεί την κατανάλωση των προβλεπόμενων συμφωνηθεισών παροχών.

Ο καταναλωτής διαμαρτυρήθηκε  στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας  διαμαρτυρόμενος και αναπτύσσοντας νομικά επιχειρήματα αναφορικά με την μονομερή και παράνομη εκ μέρους της τελευταίας τροποποίησης της  σύμβασης , με την υπάλληλο να του απαντά: «αφήστε τα δικηγορίστικα».

Όταν ενημέρωσε τον προϊστάμενο του τμήματος για τη συμπεριφορά της υπαλλήλου, αλλά και για την μονομερή αύξηση του  ποσού, εκείνος τον διαβεβαίωσε ότι δεν θα την  καταβάλλει.

Ωστόσο, τον Απρίλιο του 2017, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για δεύτερη φορά τροποποίησε χωρίς τη συναίνεσή του την σύμβαση, με τον καταναλωτή να προσφεύγει στα δικαστήρια για ηθική βλάβη.

Το Ειρηνοδικείο Αιγιαλείας απέρριψε την αγωγή του, ωστόσο μετά από έφεση, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αιγίου έκανε δεκτή την αγωγή, κρίνοντας ότι η μονομερής μεταβολή της χρέωσης είναι καταχρηστική.

Σε δήλωσή του ο δικηγόρος Ανδρέας Φλωρος αναφέρει: «Πιθανότατα είναι η πρώτη πανελλαδικά δικαστική απόφαση που επιδικάζει σε καταναλωτή χρηματική ικανοποίηση για την ηθική του βλάβη λόγω της θλίψης, της στενοχώριας και της ψυχικής ταλαιπωρίας που δοκίμασε καθώς και του χρόνου που απώλεσε τόσο για να διαμαρτυρηθεί προς την προμηθεύτρια εταιρεία για τις δύο παράνομες μονομερείς αυξήσεις του παγίου του λογαριασμού του κινητής τηλεφωνίας, όσο και για τη διευθέτηση των ως άνω καταλογισθεισών σ’ αυτόν οφειλών μέχρι να αφαιρεθούν εντέλει οι ως άνω μη συμφωνηθείσες χρεώσεις».

 

Χωρίς κατηγορία

Αλλάζει το τοπίο στην Αχαΐα-Η επιτάχυνση των έργων και η βελτίωση των δεικτών αποτυπώνουν την αναστροφή του αρνητικού κλίματος

 Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και της Eurostat η Δυτική Ελλάδα είναι
«πρωταθλήτρια» στην μείωση της ανεργίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Της Μαρίας Σπ. Ορφανού

Αλλάζει σταδιακά το τοπίο στην Αχαΐα, η οποία για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια εισέρχεται σε αναπτυξιακή τροχιά με θετικό πρόσημο στα έργα και στους ποιοτικούς και ποσοτικούς δείκτες.

Είναι ενδεικτικό πως τα πιο πρόσφατα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και της Eurostat δείχνουν ότι η Δυτική Ελλάδα είναι «πρωταθλήτρια» στην μείωση της ανεργίας (από 24,1% το 2019 στο 14,1% το δεύτερο τρίμηνο 2022), ενώ το 2021 στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας καταγράφηκε η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στο σύνολο των απασχολούμενων από το 2011.
Έτσι μεταξύ των ελληνικών περιφερειών η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος το 2021 κατατάχθηκε στην 8η θέση με όρους απασχόλησης επιτυγχάνοντας άνοδο πέντε θέσεων σε σχέση με το 2019 και σήμερα κατατάσσεται στην πέμπτη θέση με το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας μεταξύ των 13 περιφερειών της χώρας.
Σε αυτό συνέβαλε καθοριστικά η επιτάχυνση στην υλοποίηση έργων και δράσεων που επιτεύχθηκε τα τελευταία χρόνια, αποτέλεσμα της δουλειάς που έγινε αλλά και της επιλογής του Νεκτάριου Φαρμάκη να διαμορφώσει ένα εμπροσθοβαρές πρόγραμμα προκειμένου η Δυτική Ελλάδα να «τρέξει» με τις μέγιστες δυνατές ταχύτητες.
ΕΡΓΑ KAI ΠΟΡΟΙ ΠΟΥ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΕΣΠΑ!
Με 142 ενταγμένες πράξεις στο ΕΣΠΑ χωρίς σε αυτές να περιλαμβάνονται οι κρατικές
ενισχύσεις της επιχειρηματικότητας, ο συνολικός προϋπολογισμός δημόσιας δαπάνης
ανέρχεται σε 316,52 εκ. ευρώ. Ωστόσο μετά και την τελευταία αναθεώρηση που
συμπεριέλαβε μεταφορά πόρων στο ΕΠΑΝΕΚ για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας COVID-19 στην επιχειρηματικότητα, ο προϋπολογισμός του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» διαμορφώθηκε στο ποσό των 449,3 εκ. ευρώ για ολόκληρη την Περιφέρεια.
Επίσης, στο Εθνικό Σκέλος, μόνο την τελευταία 3ετία (με ένταξη από 1/1/2020 έως σήμερα) έχουν ενταχθεί έργα προϋπολογισμού 355,987 εκ. ευρώ, γεγονός που με άλλα λόγια σημαίνει ότι σε αυτό το χρονικό διάστημα, η Περιφέρεια δρομολόγησε και κατεύθυνε στην περιοχή, έργα και πόρους που ισοδυναμούν με… δύο ΕΣΠΑ!
ΤΟΝΩΤΙΚΕΣ «ΕΝΕΣΕΙΣ»
Σε ό,τι αφορά την Αχαΐα, στην πρώτη τριετία της σημερινής Περιφερειακής Αρχής, έχουν ενταχθεί και δρομολογηθεί 94 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 199,69 εκ. ευρώ. Επίσης, η Περιφέρεια έχει ενισχύσει ιδιαίτερα την επιχειρηματικότητα,
ενεργοποιώντας το σύνολο των προγραμμάτων και των διαθέσιμων πόρων. Από το
σύνολο των προγραμμάτων, στην Π.Ε. Αχαΐας έχουν ωφεληθεί περίπου 3.500
επιχειρήσεις με ένα ποσό που αγγίζει τα 80 εκ. ευρώ. Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν τα
δύο προγράμματα παροχής ρευστότητας στις επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν
τις επιπτώσεις της πανδημίας, συνολικού προϋπολογισμού 50 εκ. ευρώ. Από το
ποσό αυτό υπολογίζεται ότι περίπου τα μισά διατέθηκαν στην Π.Ε. Αχαΐας΄.
Ακόμη, στον πρωτογενή τομέα, έχουν διατεθεί πόροι ύψους 40 εκ. ευρώ περίπου. Εξ
αυτών, 30 περίπου εκατομμύρια ευρώ έχουν διατεθεί μέσω του Προγράμματος
Αγροτικής Ανάπτυξης σε σχέδια βελτίωσης και νέους γεωργούς (σε πάνω από 1.000
δικαιούχους). Τα υπόλοιπα έχουν διατεθεί μέσω εθνικών και
συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων σε δράσεις προώθησης των τοπικών
αγροδιατροφικών προϊόντων, σε ομάδες παραγωγών, στην αναδιάρθρωση
αμπελώνων και στο τριετές πρόγραμμα δακοκτονίας. Επίσης, η Περιφέρεια Δυτικής
Ελλάδας έχει υποβάλει φακέλους για να πιστοποιηθούν ως ΠΟΠ προϊόντα, το
ελαιόλαδο και η πατάτα Αχαΐας ενώ υπό διερεύνηση (για να υποβληθεί φάκελος)
είναι το κατσικάκι Ερυμάνθου.

Τα έργα της επόμενης μέρας

Μετά την πρόσφατη επίσκεψη του Πρωθυπουργού με πολυμελές κυβερνητικό κλιμάκιο στην Αχαΐα και τις δεσμεύσεις που αναλήφθηκαν για χρηματοδοτήσεις έργων, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι έτοιμη να προχωρήσει ή να συνδράμει στην υλοποίηση των «έργων της επόμενης μέρας».
Ειδικότερα:
-Μετά την απόφαση χορήγησης χρηματοδότησης ύψους 10 εκ. ευρώ περίπου, η
Περιφέρεια θα προχωρήσει στην αποκατάσταση της ακτογραμμής Ρίου – Αγ.
Βασιλείου
-Η Αχαΐα έχει τη δυνατότητα να κλείσει οριστικά τις εκκρεμότητες του παρελθόντος
με την υπόθεση «νερό». Η δέσμευση για α) επέκταση του δικτύου ύδρευσης από το
φράγμα Πείρου στο σύνολο των οικισμών της Δυτικής Αχαΐας, β) κατασκευή
διυλιστηρίου στον ποταμό Σελινούντα που θα λύσει το ζήτημα ύδρευσης της
Αιγιάλειας και γ) η σε εξέλιξη μελέτη για την άρδευση 63.000 στρεμμάτων της
Δυτικής Αχαΐας από το φράγμα Πηνειού που θα καταδείξει με ποιο τρόπο μπορεί
να συμβεί αυτό χωρίς να αδικηθεί η Ηλεία, συνιστούν έργα στα οποία η Περιφέρεια
θα πρωταγωνιστήσει για να γίνουν πράξη.
-Πολύ σύντομα ολοκληρώνονται οι διαδικασίες και θα δημοπρατηθεί η ανάπλαση
του παλαιού κολυμβητηρίου της Αγυιάς
-Μείζον στόχος παραμένει η δημιουργία Πόλου Έρευνας και Καινοτομίας στην
Πάτρα που θα διασυνδέσει το Πανεπιστήμιο και όλα τα ερευνητικά ιδρύματα της
περιοχής
-Η θετική ανταπόκριση στο αίτημα σύνδεσης της νέας Πατρών – Πύργου με το
αεροδρόμιο του Αράξου διαμορφώνει νέες και πολύ πιο θετικές προοπτικές για το
αεροδρόμιο
-Επιβεβαιώθηκε και θα προχωρήσει με γοργά βήματα η ανάπλαση του παλαιού
εργοστασίου «Λαδόπουλου» στην Πάτρα, καθώς μέρος της χρηματοδότησης θα
καλυφθεί από χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης.
-Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, κατέβαλλε εργώδεις προσπάθειες ώστε τα τοπικά
δίκτυα φυσικού αερίου να υλοποιηθούν, αυξάνοντας μάλιστα σε σημαντικό βαθμό
τους οικιακούς χρήστες σε σχέση με το αρχικό σχέδιο (για την πόλη της Πάτρας,
5.747 οικιακοί χρηστών αντί για 3.747 και ακόμα, 178 εμπορικοί και 20
βιομηχανικοί χρήστες).
Η υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής (αυτοκινητόδρομοι, νέος σιδηρόδρομος) σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες που η Περιφέρεια έχει αναλάβει και υλοποιεί δείχνουν τον δρόμο προς την Αχαΐα του 2030, με την Πάτρα να αποτελεί μητρόπολη του δυτικού άξονα και μία εξίσου δυναμική περιφέρεια με δυνατές αναπτυξιακές δυνατότητες.

Περισσότερα

Χωρίς κατηγορία

Δημοσιεύθηκε

στις

Μεγάλες αλλαγές προβλέπει το νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021-2030 με σκοπό τη μείωση των τροχαίων τα επόμενα χρόνια.

Ριζικές αλλαγές στον τομέα της οδικής ασφάλειας φιλοδοξεί να φέρει με το νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021-2030 το αρμόδιο υπουργείο.

Ειδικότερα, με το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που εγκρίθηκε σήμερα, προβλέπεται η μείωση των νεκρών και των βαριά τραυματιών από τροχαία έως και 50% μέχρι το 2030.

Το σχέδιο αποτελείται από 8 βασικούς πυλώνες:

• Ολοκληρωμένος Νόμος Οδικής Ασφάλειας, με επικαιροποιημένο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
• Αποτελεσματικό Σύστημα Διαχείρισης Παραβάσεων
• Συστηματικότερη Επιτήρηση της Οδικής Ασφάλειας
• Συνεκτικό Πρόγραμμα Βελτιώσεων στο Υπεραστικό Δίκτυο
• Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Επεμβάσεων στις Πόλεις
• Το Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας, που έχει ήδη συγκροτηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
• Συστηματική Δεκαετή Επικοινωνιακή Πολιτική Ευαισθητοποίησης του κοινού
• Σύσταση Εθνικού Ταμείου Οδικής Ασφάλειας.

«Δρομολογείται η αναμόρφωση του κυρωτικού πλαισίου του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με στόχο τη συμμόρφωση των οδηγών και την επιβολή δίκαιων ποινών, που να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα της κάθε παράβασης και να αφορούν κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται από περισσότερους από έναν οδηγούς» υπογράμμισε ο κ. Παπαδόπουλος.

Όπως συμπλήρωσε ο υφυπουργός Μεταφορών «η παροχή καλής ποιότητας δεδομένων μέσα από το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα εξασφαλίσει, ταυτόχρονα, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων της Πολιτείας».

Πιο αυστηρές ποινές για κάποιες παραβάσεις

Όπως έχει γίνει γνωστό, με το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα τιμωρείται ο οδηγός και όχι το όχημα, με αποτέλεσμα να μην αφαιρούνται οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας, αλλά το δίπλωμα του οδηγού.

Επίσης, υπάρχουν κάποιες παραβάσεις, για τις οποίες οι ποινές θα είναι πιο αυστηρές με το νέο πλαίσιο.

Ειδικότερα:

• Η υπέρβαση ταχύτητας,
• Η μη χρήση κράνους και ζώνης,
• Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
• Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
• Το ζήτημα της αντιμετώπισης μετά το ατύχημα.

Παρελθόν το σβήσιμο των κλήσεων

Παράλληλα, σημαντική αναμένεται να είναι η αλλαγή γύρω από το ζήτημα των κλήσεων που θα επιδίδονται στους οδηγούς.

Σύμφωνα με το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας θα δημιουργηθεί και ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραβάσεων, με σκοπό τη βεβαίωση και είσπραξη των προστίμων. Το κέντρο αυτό θα είναι συνδεδεμένο με όλες τις βάσεις δεδομένων τόσο στη ΓΓΠΣ ή στο υπουργείο Μεταφορών.

Έτσι, όπως προβλέπεται, η βεβαίωση και καταχώρηση των παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα, βάζοντας έτσι οριστικό τέλος στο σβήσιμο των κλήσεων, ενώ στόχος είναι ακόμα και οι κλήσεις που επιβάλλονται ερήμην του οδηγού να αποδίδονται άμεσα στον ιδιοκτήτη του οχήματος.

Επίσης, οι παραβάτες οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν ηλεκτρονικά ή σε ΑΤΜ το πρόστιμο για την παράβασή τους, αλλά και να ενημερωθούν για τους πόντους ποινής που έχουν στο point system.

Περισσότερα

Χωρίς κατηγορία

Ανάσα για το εμπόριο-Γέμισαν ταμεία το τετραήμερο του Black Friday, διπλάσιοι τζίροι σε σχέση με το 2021 σε ρούχα – παπούτσια  

Δημοσιεύθηκε

στις

Θετικός απολογισμός για τα καταστήματα της Πάτρας κατά το τριήμερο από Παρασκευή 25 και την Κυριακή 27 του μηνός για το σύνολο του Πατραϊκού εμπορίου στα πλαίσια του φετινού Black Friday, κίνηση η οποία ήταν αυξημένη, ιδιαίτερα στο κέντρο της Πάτρας, και χθες Δευτέρα για το Cyber Moday.

«Ήταν ένα τριήμερο με θετικό πρόσημο για το σύνολο του τοπικού εμπορίου με μια ευχάριστη έκπληξη -σε σχέση με το 2021- στα καταστήματα με ρούχα, παπούτσια και είδη κατοικίας τα οποία παραδοσιακά δεν αποτελούν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος κατά την αποκαλούμενη ‘Μαύρη Παρασκευή’.

Το εμπόριο το οποίο έφτασε στα όρια της… εντατικής από τον περασμένο Σεπτέμβριο μέχρι και πρόσφατα, αναζωογονήθηκε στο σύνολό του με τους καταναλωτές να σπεύδουν για ψώνια. Είδη σε έκπτωση είναι αυτά που αναζητούσε σχεδόν αποκλειστικά κόσμος, δείγμα της μεγάλης ανάγκης για καλές τιμές που οφείλεται στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, λόγω της ενεργειακής ακρίβειας» αναφέρει στη «Γ» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Πάτρας Κώστας Ζαφειρόπουλος.

«Το τριήμερο έγινε τελικά τετραήμερο λόγω της Κυριακάτικης λειτουργίας της αγοράς και έδωσε  μια σημαντική ώθηση στους συναδέλφους που αγωνίζονται να σταθούν όρθιοι και να καλύψουν τα έξοδά τους. Εκτός από τους παραδοσιακούς κλάδους προτίμησης, Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά είδη και αγορές κατά βάση σε προϊόντα νέας τεχνολογίας, ο κόσμος στράφηκε και σε ρούχα και παπούτσια τα οποία είχαν πραγματικές εκπτώσεις έως και 50%. Θεωρούμε ότι αυτή η Black Friday πήγε καλύτερα από κάθε άλλη φορά στο χώρο του παραδοσιακού εμπορίου και είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι πήραμε την πρωτοβουλία, μαζί με το Επιμελητήριο Αχαΐας να ζητήσουμε από το ΥΠ.ΑΝ. να επιτραπεί η κυριακάτικη λειτουργία της αγοράς» αναφέρει στη «Γ» ο Δημήτρης Πλαούμπης, πρόεδρος του Συλλόγου Καταστηματαρχών Ιστορικού Κέντρου Πάτρας.

Προχθές Κυριακή πάντως λειτούργησε το 50% της αγοράς στο κέντρο της πόλης, ενώ πολύ λίγα καταστήματα άνοιξαν στις αγορές που βρίσκονται περιφερειακά της Πάτρας.

 

 

Περισσότερα
Advertisement

Ροή ειδήσεων

Advertisement

Αυτή την εβδομάδα