Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Και μεταμεσονύκτια λειτουργία της αγοράς-Τροπολογία του το Υπουργείο Ανάπτυξη διευκολύνει  τις αποκαλούμενες και ως «λευκές νύχτες» του εμπορίου

Published

on

Λειτουργία καταστημάτων και μετά τα μεσάνυχτα προβλέπει τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων προκειμένου να εξυπηρετηθούν τουριστικές αγορές αλλά και πόλεις της περιφέρειας στις οποίες διεξάγονται κατά την θερινή κυρίως περίοδο οι γιορτές εμπορίου, αποκαλούμενες και ως «λευκές νύχτες».

Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι το ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων μπορεί να παρατείνεται μέχρι τις 6 το πρωί της επόμενης ημέρας με απόφαση του αρμόδιου δημάρχου, έπειτα από πρόταση μόνο του τοπικού εμπορικού συλλόγου.

Για τις Κυριακές αυτό που αλλάζει είναι πως αντί τα καταστήματα να είναι ανοιχτά την πρώτη Κυριακή του Νοεμβρίου και την πρώτη Κυριακή του Μαΐου, θα επιτρέπεται να είναι ανοιχτά την τελευταία Κυριακή του Νοεμβρίου, μετά δηλαδή την Black Friday, και τη δεύτερη Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων.

Σκοπός της απόφασης αυτής είναι η αγορά και το καταναλωτικό κοινό να κάνουν χρήση της προαιρετικής λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων την Κυριακή σε περιόδους όπου το καταναλωτικό ενδιαφέρον είναι υψηλότερο, αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση.

Τέλος, διευκρινίζεται η δυνατότητα λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων τροφίμων και την Καθαρά Δευτέρα και η απαγόρευση λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων την Κυριακή κατά την οποία διεξάγονται εθνικές εκλογές προκειμένου να είναι εφικτή η απρόσκοπτη άσκηση των εκλογικών δικαιωμάτων όσων ασκούν εμπορική δραστηριότητα ή εργάζονται στον κλάδο του εμπορίου και ιδίως των ετεροδημοτών.

Στο μεταξύ, το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων για το Πάσχα αναμένεται να ξεκινήσει στην Πάτρα από την ερχόμενη Πέμπτη 6 Απριλίου.

Διασύνδεση τουρισμού με εμπόριο
Διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση του «Shopping in Greece» θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ στο πλαίσιο της καμπάνιας που κάνει ήδη για τον τουρισμό, συμφωνήθηκε σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον υπουργό Τουρισμό Βασίλη Κικίλια και τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ Γιώργο Καρανίκα.

Όπως αναφέρει η ΕΣΕΕ, είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας για το Shopping in Greece, εξέλιξη που έρχεται μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της μεγάλης Έρευνας της ΕΣΕΕ για τις τουριστικές δαπάνες της χώρας μας, η οποία κατέδειξε τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν για την διασύνδεση Τουρισμού – Εμπορίου, με σημαντικά, πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους δύο κλάδους και για το σύνολο της οικονομίας.

«Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός πάγιου και στρατηγικής σημασίας αιτήματος του εμπορικού κόσμου που αφενός θα εμπλουτίσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, συμβάλλοντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφετέρου αναμένεται ότι θα ενισχύσει σημαντικά το τζίρο κα τα κέρδη χιλιάδων μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα που εμπλέκονται ενεργά στο ευρύτερο «οικοσύστημα» του τουρισμού εμπορευόμενες, κυρίως, προϊόντα αγροδιατροφής, ένδυσης – υπόδησης, σουβενίρ και είδη αργυροχρυσοχοΐας», τονίζει η Συνομοσπονδία.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement