Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Ξεκινά η συντήρηση της γραμμής-Στον «αέρα» η διακήρυξη για το έργο που αφορά το σιδηροδρομικό τμήμα Ρίο- Κάτω Αχαΐα

Published

on

Η Διεύθυνση Συντήρησης Γραμμής του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος, διακηρύσσει ανοικτή διαδικασία για την επιλογή αναδόχου κατασκευής του έργου: «Συντήρηση Μετρικής Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ Ρίου- Κάτω Αχαΐας».

Οι εργασίες που περιλαμβάνονται στη σχετική διακήρυξη είναι:
• Εργασίες προληπτικής συντήρησης της σιδηροδρομικής γραμμής.
• Εργασίες διορθωτικής συντήρησης της επιδομής των σιδηροδρομικών γραμμών όπου προβλέπεται εξυγίανση της σιδ/κης υποδομής σε μήκος 416 m περίπου, μεταξύ Σ.Σ. Πάτρας- Σ.Σ Αγίου Ανδρέα, και αντικατάσταση των υλικών επιδομής που παρουσιάζουν φθορές λόγω χρήσης.
• Εργασίες μετατροπής τεχνικών σε πλακοσκεπή και κατασκευή στεγάστρου στον σιδηροδρομικό σταθμό του Αγ. Ανδρέα.
Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου ανέρχεται στους 18 μήνες, ενώ η προθεσμία υποβολής προσφορών είναι η 15η Μαΐου.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ
Εξ άλλου, ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου, συναισθανόμενος το βάρος της ευθύνης που απαιτούν οι στιγμές αυτές, μετά την πρόσφατη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, αλλά και τους μεγάλους κινδύνους για την ύπαρξη και προοπτική του σιδηροδρόμου στη χώρα μας, με αφορμή τα μέτρα επανεκκίνησης λειτουργίας του, με ανοικτή του επιστολή θέτει διάφορα ζητήματα, όπως:
– Πως αποφασίστηκε να στελεχωθούν με 2 μηχανοδηγούς και 2 συνοδούς,
αμαξοστοιχίες που κυκλοφορούν κυριολεκτικά μόνα τους (χωρίς καν
διασταυρώσεις με άλλα) και με χαμηλές ταχύτητες στις τοπικές γραμμές που
εξυπηρετούν (όπως πχ Ολυμπία – Κατάκολο, Προαστιακός Πάτρας, Οδοντωτός
Διακοφτού-Καλαβρύτων κλπ.), και μάλιστα με 2 σταθμάρχες στους σταθμούς
στελέχωσής τους;
– Γιατί περιορίστηκε τόσο πολύ η επιτρεπόμενη μέγιστη ταχύτητα στα τμήματα
που δεν λειτουργεί ή δεν υπάρχει σηματοδότηση (80 χλμ/ώρα για τον Προαστιακό,
100 χλμ/ώρα για τις υπεραστικές αμαξοστοιχίες) με αποτέλεσμα να υπάρχει βραδυπορεία
– Η πλήρης επανέναρξη λειτουργίας το ταχύτερο δυνατό όλων των δρομολογίων
των εμπορικών αμαξοστοιχιών είναι ζωτικής σημασίας για να μην τιναχτεί στον
αέρα η εφοδιαστική αλυσίδα
-Στα άμεσα μέτρα ασφαλείας, να συμπεριληφθούν και η γενναία αποψίλωση και
κοπή δένδρων πλησίον του δυναμικού περιτυπώματος κίνησης των συρμών κατά
μήκος της ΣΓΥΤ και των λοιπών κλάδων του Προαστιακού.
– Θα πρέπει να αντιμετωπιστεί σε μόνιμη και αποτελεσματική βάση η
περιφρούρηση των σιδηροδρομικών εγκαταστάσεων και ευάλωτων σημείων του
σιδηροδρομικού δικτύου, που υφίστανται συνεχείς επιθέσεις από συμμορίες
κλεφτών μετάλλου
-Η Πολιτεία να αποκαταστήσει την αβελτηρία της απέναντι στον ΟΣΕ και να προβεί σε σημαντικό αριθμό προσλήψεων και ολοκληρωμένης εκπαίδευσης και πρακτικής εξάσκησης μόνιμου προσωπικού για την κάλυψη των πλέον κρίσιμων θέσεων πρώτης γραμμής του δικτύου (σταθμάρχες, κλειδούχοι, τεχνίτες γραμμής κλπ.), προκειμένου να μπορεί να λειτουργήσει
στοιχειωδώς εύρυθμα και με ασφάλεια, καλύπτοντας τουλάχιστον ένα 60% των προβλεπόμενων οργανικών θέσεων πρώτης γραμμής, προκειμένου ο ΟΣΕ να
προσεγγίσει κάπως τον μέσο όρο προσωπικού ανά χλμ δικτύου των υπόλοιπων
ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών δικτύων.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement