Connect with us

Χωρίς κατηγορία

«Nutria»:Κερδοφορία μέσω του προγράμματος ΤΕΒΑ στη Δυτική Ελλάδα

Published

on

Θετικές προδιαγράφονται οι προοπτικές της βιομηχανίας τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου «Nutria» για το 2023, παρά τις σημαντικές αυξήσεις στις πρώτες ύλες και την αύξηση των επιτοκίων δανεισμού.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, οι πωλήσεις της εταιρείας αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά στην Ελλάδα κυρίως λόγω της σύναψης σύμβασης ποσού περίπου 14 εκατ. ευρώ με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την διανομή τροφίμων σε απόρους της Περιφέρειας (πρόγραμμα ΤΕΒΑ χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση).

Οι πωλήσεις στο κλάδο των ελαίων αναμένεται να κυμανθούν περίπου στα επίπεδα του 2022 τόσο από πλευράς όγκου όσο και από πλευράς αξίας πωλήσεων.

Το α’ εξάμηνο παρατηρείται μεγάλη άνοδος στο ελαιόλαδο και στο πυρηνέλαιο, ενώ αντίθετα στα σπορέλαια σημειώνεται μεγάλη πτώση.
Τα περιθώρια μικτού κέρδους αναμένεται να κυμανθούν κοντά στα επίπεδα του 2022, ώστε σε συνδυασμό και με την αύξηση των συνολικών πωλήσεων αναμένεται να οδηγήσουν σε αυξημένη κερδοφορία σε σχέση με το 2022.

Οι πωλήσεις εσωτερικού αναμένονται να εμφανίσουν αύξηση τα επόμενα χρόνια, καθώς η εταιρεία έχει πλέον εδραιώσει συνεργασίες με τα μεγαλύτερα ελληνικά supermarkets, μεγάλο αριθμό εμπόρων, διανομέων και βιομηχανίες.

Η αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία και γίνονται συνεχείς προσπάθειες διεύρυνσης του πελατολογίου μέσω διεθνών εκθέσεων. Τα προϊόντα της εξάγονται σε περισσότερες από 30 χώρες είτε απευθείας σε supermarkets, είτε σε εισαγωγείς-διανομείς. Πέρυσι οι πωλήσεις εκτός Ελλάδας άγγιξαν το 34% του συνολικού τζίρου της «Nutria».

Αναφορικά με το 2022 αξίζει να σημειωθεί ότι η «Nutria» επέστρεψε σε κέρδη (άνω του 1 εκατ. ευρώ) μετά τη ζημιογόνο χρήση του 2021 (1,34 εκατ. ευρώ) λόγω του μειωμένου μικτού κέρδους και της έκτακτης ζημιάς που αφορούσαν την απαίτηση των απαλλοτριώσεων.

Η άνοδος του τζίρου της τάξεως του 28,2% σε σχέση με το 2021, αγγίζοντας τα 50 εκατ. ευρώ οφείλεται στη μεγάλη αύξηση των τιμών πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες των ελαίων και ιδιαίτερα στα σπορέλαια. Αντιθέτως, ο όγκος πωλήσεων ελαίων σημείωσε οριακή μείωση.
Ανοδικά κινήθηκε και το μικτό κέρδος (κατά 88,37% στα 5,3 εκατ. ευρώ), γεγονός που οφείλεται κυρίως στη μεγάλη αύξηση των πωλήσεων.

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement