Connect with us

Πάτρα - Δ. Ελλάδα

Αντιπαράθεση για τις αποκαταστάσεις-Πίεση του Δήμου Αιγιαλείας από την αντιπολίτευση και τους θιγόμενους επαγγελματίες στον Βουραϊκό

Published

on

«Πυρ ομαδόν» από την αντιπολίτευση στη διάρκεια του τελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας για την κατάσταση στον Βουραϊκό μετά την επ’ αόριστο αναστολή λειτουργίας του Οδοντωτού, με αφορμή την ακινητοποίηση τρένου με 90 επιβάτες στις 26-2-2024 και τις διαμαρτυρίες με την συγκέντρωση χθες καθώς το δίωρο «λουκέτο» στις επιχειρήσεις του Διακοπτού.

Τις εξηγήσεις, μετά από τελευταίες αναφορές του Αντιδημάρχου Πολιτικής Προστασίας Δημήτρη Φιλιππάτου, ζήτησε πρώτος την Τετάρτη ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Χρήστος Γούτος. «Ακούσαμε να λέτε πως θα έπεφτε το τρενάκι στο ποτάμι! Ποιος φταίει και ποιος αναλαμβάνει πλέον τις ευθύνες για ότι συμβαίνει στα διοικητικά όρια του δήμου μας;» αναρωτήθηκε ο κ. Γούτος.

Παράλληλα κατηγόρησε το δήμο ότι απουσιάζει από μια σειρά σημαντικών συσκέψεων για τις αποκαταστάσεις της φωτιάς του περασμένου καλοκαιριού, με τελευταία αυτή στο γραφείο της Αχαιής Υφυπουργού Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου παρουσία και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης Χρήστου Τριαντόπουλου. «Πως είναι δυνατόν να είμαστε μακριά από όλα αυτά, όταν μας αφορά κιόλας;» αναρωτήθηκε. Επισημαίνοντας: «Έχουμε θορυβηθεί το θα γίνει με τους επαγγελματίες, αν τραβήξει αυτό σε χρόνο;»

«Βλέπουμε διάφορες συναντήσεις αλλά κάποιος που θα δώσει χρονοδιάγραμμα και σχέδιο δράσης για να επιστρέψει το τρενάκι του Οδοντωτού δεν υπάρχει…» ανέφερε από την πλευρά του ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας Κώστας Σπηλιόπουλος «χρεώνοντας» σε Περιφέρεια και Κυβέρνηση την κύρια ευθύνη δεν έδρασαν έγκαιρα μετά τη φωτιά…

Απάντηση Καλογερόπουλου – Αντιδημάρχων

«Έχουμε κάνει ότι είναι δυνατόν» απάντησε ο Αντιδήμαρχος αρμόδιος για τις Τεχνικές Υπηρεσίες και την Δ.Ε. Διακοπτού Βασίλης Χριστόπουλος, επισημαίνοντας ότι ο δήμος Αιγιαλείας ήταν παρόν σε όλες τις επιτόπιες επιθεωρήσεις, από την κα Αλεξοπούλου με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη και των Υπουργείων Κλιματικής Κρίσης και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με την αποστολή κλιμακίου γεωλόγων του ΕΑΓΜΕ.

«Κανείς μηχανικός δεν μπορεί να πάρει την ευθύνη για το τρενάκι. Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα αδράνειας, μετά τη φωτιά του περασμένου καλοκαιριού…» σχολίασε ο κ. Χριστόπουλος, ξεκαθαρίζοντας ότι «η ευθύνη δεν είναι σε αυτό το… γήπεδο, της Δημοτικής αρχής ούτε εμείς πάμε σε γάμο (σ.σ. δηλαδή στα Υπουργεία) ακάλεστοι». Τέλος επεσήμανε ότι, αναμενόμενα, οι επιπτώσεις σε Διακοπτό και Καλάβρυτα «θα έχουν μεγάλο οικονομικό αντίκτυπο».

Στη συζήτηση παρενέβη και ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος. «Έχω επισκεφτεί δύο φορές τον κ. Τερεζάκη και για τον Οδοντωτό και για τη παραχώρηση της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής Διακοπτό-Αίγιο. Ζήτησα και επίσημα την παραχώρηση της παλαιάς γραμμής και αναμένω απάντηση» τόνισε. Ειδικότερα όσον αφορά τις αποκαταστάσεις ο Δημήτρης Φιλιππάτος εξήγησε την Τετάρτη ότι με κρατική χρηματοδότηση 160 χιλ. ευρώ η Πολιτική Προστασία έχει εκτελέσει στο Διακοπτό εκτεταμένους καθαρισμούς αδρανών στο ποτάμι. «Υπάρχει κίνδυνος ακόμη και για παράσυρση της γραμμής σε περίπτωση πλημμύρας» εκτίμησε επισημαίνοντας ότι «ως δήμος έχουμε αποκαταστήσει οδική βατότητα παραπλεύρως του Βουραϊκού προσφέροντας πρόσβαση και σε παραγωγούς καθώς στην περιφέρεια αυτή υπάρχουν 12.000 στρέμματα καλλιεργήσιμων εκτάσεων.

Ροή ειδήσεων

Advertisement