Connect with us

Ελλάδα

Διακοπές με… μαγείρεμα και σούπερ μάρκετ!

Published

on

 

Άλλωστε, αυτό επιβεβαιώνει και έρευνα του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος), που δείχνει ότι οι Έλληνες φέτος θα επιλέξουν τις οικονομικότερες λύσεις. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, η πλειοψηφία των Ελλήνων επιλέγει τις εξοχικές κατοικίες, είτε φιλοξενία (26%), είτε διαμονή (22%). Το 20% επιλέγει διαμονή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και μόνο το 9% διαμονή σε ξενοδοχεία (7% χωρίς διατροφή και 2% με πλήρη διατροφή). Το 6% επιλέγει camping και το 6% επιλέγει ταξίδι στο εξωτερικό. Την ίδια στιγμή, ποσοστό 45% των ερωτηθέντων απαντάει ότι κατά τη διάρκεια των διακοπών μαγειρεύει συχνά, κάτι που σημαίνει ότι προσπαθεί να μειώσει τη δαπάνη της εστίασης. Παράλληλα, το 66% δηλώνει ότι επισκέπτεται συχνά καταστήματα τροφίμων όπως σουπερμάρκετ κάτι που δείχνει και πάλι μία τάση εξοικονόμησης χρημάτων, ενώ το 53% αγοράζει τοπικά προϊόντα. Το 16% αγοράζει προϊόντα άλλων τύπων στις διακοπές του, είτε αναμνηστικά είδη, είτε λοιπά προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, παιχνίδια κ.λπ.

 

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement