Connect with us

Τοπική αγορά

«Loux Free» χωρίς ζάχαρη, είσοδος στην «Cola Zero» και νέα παραγωγική μονάδα στο εσωτερικό στα σχέδια της εταιρείας

Published

on

Με στόχο την δημιουργία ενός νέου εργοστασίου παραγωγής αναψυκτικών θα κινηθεί το πενταετές πλάνο της «Λουξ» σύμφωνα με τον Πλάτωνα Μαρλαφέκα, αντιπρόεδρο και διευθυντή μάρκετινγκ και εξαγωγών της επιχείρησης.

Χρειαζόμαστε μία καινούργια και σύγχρονη μονάδα παραγωγής σε κάποιο μέρος της Ελλάδας με στόχο να αυξήσουμε τις παραγωγικές μας δυνατότητες. Ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας είναι τέτοιος, γεγονός που επιβάλει την επέκτασή μας και σε νέες εγκαταστάσεις» σχολιάζει απαντώντας σε πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με την μεταφορά τμήματος της παραγωγής στο εξωτερικό.
Η Λουξ στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης «SIAL 2022» η οποία έκλεισε τις πύλες της πριν από λίγα 24ωρα στο Παρίσι, παρουσίασε τη Loux Free πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό, χωρίς συντηρητικά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και το μόνο χωρίς τεχνικά γλυκαντικά, με βάση φυσικά γλυκαντικά. Το συγκεκριμένο προϊόν περιέχει 20% συμπυκνωμένου χυμού πορτοκαλιού.
Ταυτόχρονα η Λουξ λανσάρει σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο τη νέα σειρά παγωμένου τσαγιού, τρεις κωδικούς χωρίς συντηρητικά και ζάχαρη, με τη χρήση φυσικών γλυκαντικών ουσιών. Πρόκειται για κινήσεις που εκτός των άλλων στόχο έχουν να ενισχύσουν τις διεθνείς της πωλήσεις στο προσεχές διάστημα.
Στον εξαγωγικό τομέα η εταιρεία αποκομίζει το 8% του συνολικού της τζίρου από τις διεθνείς πωλήσεις. Διατηρεί δραστηριότητα σε περισσότερες από 27 χώρες με σημαντικότερες από αυτές από πλευράς πωλήσεων τη Νότια Κορέα και την Κύπρο. Ακολουθούν η Αμερική, η Ευρώπη, ο Καναδάς και η Αυστραλία από πλευράς της δυναμικής που παρουσιάζουν.
Εντός του 2023 η Λουξ θα κάνει για πρώτη φορά κίνηση φέρνοντας στην αγορά και το κουτί αλουμινίου, καθώς θα παρουσιάσει αναψυκτικά με τη συγκεκριμένη συσκευασία. Θυμίζουμε ότι έως τώρα όλα της τα προϊόντα διατίθενται σε πλαστική συσκευασία τύπου PET.
Συν τοις άλλοις ετοιμάζει ένα νέο λανσάρισμα στην κατηγορία προϊόντων τύπου Cola, εισερχόμενη και στην αγορά των προϊόντων Zero, χωρίς θερμίδες. Στόχος είναι να παρουσιάσει ένα προϊόν, το οποίο προσελκύει τη ζήτηση από πλευράς καταναλωτών, ενώ η συγκεκριμένη κατηγορία έχει αναγνωρισμένη παρουσία στην αγορά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τον κ. Μαρλαφέκα, κατά την τρέχουσα συγκυρία, λόγω της πρωτοφανούς ενεργειακής κρίσης και της αύξησης του λειτουργικού κόστους, η εταιρεία αντιμετωπίζει την αύξηση των τιμών στο ράφι, με συρρίκνωση των πωλήσεων,.
«Πρόκειται για μία συγκυρία που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε. Οι καταναλωτές σε περιόδους όπως αυτές θέτουν ως βασικό κριτήριο για τις αγορές τους, τον παράγοντα που ονομάζεται τιμή. Αυτό καθιστά δυσκολότερη την εξίσωση για όλες τις εταιρείες, τη στιγμή που υπάρχει ζήτηση για φθηνότερα προϊόντα» επισημαίνει.
Η εταιρεία προκειμένου να αντιμετωπίσει την συνολική επιβάρυνση που δέχεται σε επίπεδο λειτουργικών εξόδων έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες κινήσεις εξορθολογισμού του κόστους, περιορίζοντας δαπάνες.
Η Λουξ απέκτησε πρόσφατα το 43% της εταιρείας εμφιαλωμένου νερού, Δίρφυς. Επιδίωξή της είναι να παρουσιάσει στην αγορά ένα ακόμα μεταλλικό εμφιαλωμένο νερό, εκτός από το επιτραπέζιο νερό όπου ήδη δραστηριοποιείται.
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις τ φέτος, ο κύκλος εργασιών θα υπερβεί τα 35 εκατομμύρια
Ταυτόχρονα ο όγκος πωλήσεων είναι αυξημένος κατά 2%-3% σε σύγκριση με πέρυσι. Εκτίμηση του κ. Μαρλαφέκα είναι ότι η επιχείρηση θα παραμείνει κερδοφόρα και στη διάρκεια του 2022 (πέρυσι τα κέρδη προ φόρων ήταν 3,5 εκατ. ευρώ). Σημειώνεται πάντως ότι η επιβάρυνση που εκτιμάται ότι θα δεχτεί η Λουξ φέτος από το επιπλέον κόστος ενέργειας θα ανέλθει στα 2 εκατομμύρια ευρώ!

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement