Connect with us

Άρθρα-Συνεργασίες

«Μπορούμε να κάνουμε την Πάτρα μας Σπουδαία και Πάλι»- Του Τάσου Φάκου

υποψήφιου δημοτικού συμβούλου Πατρέων με τον συνδυασμό του Βασίλη Αϊβαλή

Published

on

Τον προσεχή Οκτώβριο είναι οι δημοτικές εκλογές και πρέπει να σκεφτούμε και να αποφασίσουμε για το καλύτερο της πόλης όπου ζούμε, για το αν θέλουμε να ξαναμπεί η Πάτρα στο χάρτη των σημαντικών πόλεων της χώρας.

Γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, αγαπήσαμε, δακρύσαμε, τσακωθήκαμε, ζούμε, δουλεύουμε, προσπαθούμε σ’ αυτήν την πόλη που εδώ και σαράντα χρόνια βιώνει την συνεχόμενη απαξίωση και γύμνια από οτιδήποτε αφορά την παραγωγή πλούτου, την παραγωγή πολιτισμού, την προσέλκυση τουρισμού, την λύση του κυκλοφοριακού, το θέμα της ανεργίας, τον σεβασμό στον πολίτη (αφορά τις αρχές) και τον σεβασμό στον συμπολίτη (μας αφορά όλους).

Σε μια ανθούσα πόλη μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’80, οι βιομηχανίες έκλεισαν η μία πίσω από την άλλη και η ανεργία εκτινάχθηκε στα ύψη.

Η βιομηχανική περιοχή ξεκίνησε την λειτουργία της χωρίς να υπάρχει συγκοινωνία για την προσέλευση και αποχώρηση των εργαζομένων, χωρίς πρόβλεψη για επάρκεια νερού, χωρίς υποδομές για την μεταφορά των προϊόντων.

Η ενεργειακή επάρκεια και οικονομία μακράν απέχει από εμάς, το φυσικό αέριο «πέρασε το αυλάκι», πήγε στην Κόρινθο, πήγε στη Μεγαλόπολη αλλά όχι στην μεγαλύτερη πόλη της Πελοποννήσου (και μεγαλύτερη με μεγάλη απόσταση από τις υπόλοιπες).

Κατασκευάστηκε η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, ένα έργο τεράστιο και πρωτόγνωρο, όχι μόνο για την περιοχή μας αλλά και για ολόκληρη τη χώρα και τι αποκομίσαμε; ΤΙΠΟΤΑ.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει τεράστια κονδύλια για τους Δήμους. Από την εποχή που ήταν δήμαρχος ο Ανδρέας Καράβολας και έφτιαξε την ύδρευση και την αποχέτευση, τι έχουμε ζητήσει και τι έχουμε πάρει; Η απάντηση ίδια με την προηγούμενη: ΤΙΠΟΤΑ.

Το τραίνο το περιμένουμε από το 2014 να φτάσει στον σταθμό, στο νέο λιμάνι, στη ΒΙ.ΠΕ. και να δώσει ανάσα και ώθηση στην ανάπτυξη. Το είδε κανείς;

Το λιμάνι των τριάντα και τριανταπέντε αφίξεων και αναχωρήσεων την ημέρα έχει συρρικνωθεί. Χωρίς τραίνο και υποδομές ενέργειας πώς θα αναπτυχθεί; Πώς θα γίνει ελκυστικό για την λειτουργία του φιλόδοξου εμπορικού τμήματος;

Για το κυκλοφοριακό και τους χώρους στάθμευσης τι έχει γίνει; Πολλές μελέτες αλλά όλο επιδεινώνεται.

Για όλα αυτά ποιος δήμαρχος; Και για να είμαστε ακριβοδίκαιοι και ποιος φορέας της περιοχής; Βουλευτές, νομάρχες, περιφερειάρχες, έκανε κάποιος κάτι;

Ποιος δήμαρχος φώναξε για τις χρήσεις γης που ταλαιπωρούν εδώ και μια εικοσαετία τουλάχιστον όποιον θέλει να κάνει κάτι;

Ποιος φώναξε για να έρθει και εδώ φυσικό αέριο ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές οι ελάχιστες βιομηχανίες στην περιοχή;

Ποιος φώναξε και απαίτησε την έλευση του τραίνου;

Ποιος έκλεισε τα αυτιά του στους διάφορους ψευτοοικολογικούς συλλόγους που πάντα καταγγέλλουν τα πάντα αλλά ποτέ δεν προτείνουν κάτι;

Αν θέλουμε να ζούμε σε μια πόλη με αειφόρο ανάπτυξη, σε μια πόλη φιλική στους πολίτες και τους επισκέπτες, σε μια πόλη ανθρώπινη, αν θέλουμε η Πάτρα να γίνει πάλι σπουδαία πρέπει όλα αυτά να τα σκεφτούμε στα σοβαρά πριν ψηφίσουμε.

Βέβαια δεν φτάνει μόνο η ψήφος στον κατάλληλο, χρειάζεται και η αλλαγή της νοοτροπίας μας, να πάψουμε να θεωρούμε ανάπτυξη τα καφέ και την ενοικίαση διαμερισμάτων σε φοιτητές, να πάψουμε να θεωρούμε πολιτιστικό γεγονός μόνο το Καρναβάλι το οποίο απαξιώσαμε οι ίδιοι και το καταντήσαμε ένα τριήμερο «τουρλουμπούκι» (!) και ένα σωρό άλλα που δεν μπορούν να γραφούν στον περιορισμένο χώρο μιας δημοσίευσης.

Στην παράταξη όπου συμμετέχω και εκπροσωπώ, την «Πάτρα Σπουδαία και Πάλι», εκτός του ότι θέλουμε να κάνουμε πράγματα, μπορούμε κιόλας γιατί έχουμε τη γνώση, την εμπειρία και το δυναμικό.

Σαν κατακλείδα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους υποψήφιους άσχετα από παρατάξεις καλή δύναμη και καλή επιτυχία.

 

 

(*) Ο Τάσος Φάκος είναι διπλ. μηχανολόγος μηχανικός, πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών-Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος.

 

 

Ροή ειδήσεων

Advertisement